#1 Skrevet September 17, 2004 Er ute etter et luftintak som passer inn der hvor ekstra lyktene sitter, ved siden av blinklysa i frontfangern. Finner sånne innsatser som passer i golf3 og 4, men ikke corrado. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Har lyst på sånne istedenfor ekstralysa da de bare sprekker uansett og koster skjorta og kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2004 Hva med å plastsveise igjen hullene og flytte blinkers til hovedlykten eller gjemme de i grillen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2004 eller kjøpt noen til golf III som er i glasfiber og støp dem litt om så for du dem nok til å passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen Hva med å plastsveise igjen hullene og flytte blinkers til hovedlykten eller gjemme de i grillen? Dette kan funke! liker sånne innspill! må diskutere dette litt med meg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen eller kjøpt noen til golf III som er i glasfiber og støp dem litt om så for du dem nok til å passe. Hmm... Dette funker sikkert også, men jeg har 0 peiling på hvordan jeg gjør det. Men hvis noen ildsjeler er interesert i å vise meg så skal jeg prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...