#1 Skrevet Januar 21, 2008 Jeg har fått tak i et sett bakre fjørbein til Urquattro fra 81 modell. Traversen jeg har er fra 84. Problemet er at disse ser helt forskjellige ut fra de jeg tok av som er 84 modell. Disse hadde også ABS fester som forsåvidt ikke spiller noe rolle da jeg ikke trenger det. Men må jeg bytte travers for å få dette til å passe? Innfestningen av lenkarmen(tie rod) på begge sider har jo et helt annet kuleledd /endeledd system... Noen som kan hjelpe meg her???? Skal bestille deler så er greit å bestille riktig. Legger ved bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2008 Ingen som har vært borti dette eller vet hvilken travers jeg kan bruke? Er jo en del av disse bilene som går med s2 understell så noen må da sitte på en og annen travers.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2008 Ser i akte at til urq 81 modell finnes to forskjellige innfestninger til lenkearmen/tie rod. Den øverste typen på bildet er vel den eldste typen og lite brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2008 Takker. Det er den nederste typen travers og lenkearm jeg har, så da passer ikke de nyanskaffede fjørbeina vil jeg tro. Hvis ikke det er noen lur løsning her da.. Letteste er vel å få tak i de rette fjørbeina. Noen som har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...