Urquattro-fjørbein-travers og innfestning

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tak i et sett bakre fjørbein til Urquattro fra 81 modell. Traversen jeg har er fra 84.

Problemet er at disse ser helt forskjellige ut fra de jeg tok av som er 84 modell. Disse hadde også ABS fester som forsåvidt ikke spiller noe rolle da jeg ikke trenger det. Men må jeg bytte travers for å få dette til å passe? Innfestningen av lenkarmen(tie rod) på begge sider har jo et helt annet kuleledd /endeledd system...

Noen som kan hjelpe meg her???? Skal bestille deler så er greit å bestille riktig.

Legger ved bilder

P1200021 (Small).JPG

P1200025 (Small).JPG

P1200027 (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dette eller vet hvilken travers jeg kan bruke?

Er jo en del av disse bilene som går med s2 understell så noen må da sitte på en og annen travers..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser i akte at til urq 81 modell finnes to forskjellige innfestninger til lenkearmen/tie rod. Den øverste typen på bildet er vel den eldste typen og lite brukt.

Tie Rod urq.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Det er den nederste typen travers og lenkearm jeg har, så da passer ikke de nyanskaffede fjørbeina vil jeg tro. Hvis ikke det er noen lur løsning her da..

Letteste er vel å få tak i de rette fjørbeina. Noen som har ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.