#1 Skrevet Januar 21, 2008 hva gjør dere dersom dere skal sveise ved bensinlokket? fjerner dere påfyllingsrøret, tanken, eller? skal jo begynne å sveise inn hjulbuen på audien min på den andre siden der bensinpåfyllinga er.. så er litt skeptisk for det kanskje mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2008 hva gjør dere dersom dere skal sveise ved bensinlokket? fjerner dere påfyllingsrøret, tanken, eller? skal jo begynne å sveise inn hjulbuen på audien min på den andre siden der bensinpåfyllinga er.. så er litt skeptisk for det kanskje mvh stian Jeg lar lokket sitte på og sveiser ivei. Det har ikke smellt ennå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2008 Jeg lar lokket sitte på og sveiser ivei.Det har ikke smellt ennå..... Samme her. Har også blitt skremt av morsomme "kamerater" som skal smelle spylervæskekanner osv. mens jeg holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 er en fordel å ha full tank. er det lite bensin så er det mye gass.... er gassen som smeller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...