#1 Skrevet Januar 21, 2008 Passer allroad lykter forran rett inn, og er d noen stor forskjell? Trenger litt stasj:) Baklys, den refleksplata mellom fra en nyere, passer dette? s6 Led lys, vil de passe inn i en s6 fanger, dvs lys til den nye S6.. Trenger og et recaro interiør, og dobbel din ramme til navi. Resten kjøper jeg av en her på forumet. Noen fler tips med bilder for en kjedelig gubbe bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2008 Allroad hovedlys passer rett inn, det eneste som ikke vil fungere er den automatiske lyshøydejusteringen. Skiltrammen skal også passe, så vidt jeg vet. Allroad hovedlys på min 1999-modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2008 Må jo ha justering.. GÅr d å flytte over fra de gammle da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 Hvorfor må du ha justering? Kjører du ofte med tunglastet bil? Motorene er ikke like som på A6-lyktene, festepunkter er også forskjellige. De kan ikke flyttes over. Så lenge lyktene har en korrekt grunninstilling, så er det ikke noe stort problem, spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2008 Noen som har no mer bilder mm av ting jeg kan ha på den? Skulle bytte bil, men bestemte meg for å ha den , derfor skal den få litt ting og tang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2008 Du kan jo prøve å kjøre inntil en vegg å starte bilen uten å sitte i den. Se hvor lysene lyser på veggen, og etterpå prøve å starte den når du sitter i den , og se hvor lysene lyser nå . Skal ikke store vinkelendringen til før xenonlys begynner å blende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 Det er påbudt.. Å vi sjekker på Pkk om d virker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2008 Xenon skal ha automatisk høydejustering! Derfor ettermontering av xenon som regel alltid blir feil.. Irriterende med blenende xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2008 Siden det er så forbannet viktig for dere at høydejusteringen fungerer, så kan dere vel også hjelpe meg med å finne ut av hvordan jeg skal få løst mitt problem? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=109727 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2008 Siden det er så forbannet viktig for dere at høydejusteringen fungerer, så kan dere vel også hjelpe meg med å finne ut av hvordan jeg skal få løst mitt problem? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=109727 JØSS Ingen fler som har noe å komme med i min tråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2008 jeg har dobbel DIN ramme? recaro interiør finner du trolig kun på ebay, og da gjerne den tyske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2008 Ja, da kan du sende meg den da:) Finni skinn int. nå lagt inn bud. Men de er dyre ja.. Så spekulerer jeg litt på fraktpris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...