#26 Skrevet Mars 21, 2008 Kjører bare på gangfeltet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 26, 2008 Kjører bare på gangfeltet jeg ja for det er så enkelt å komme seg opp den kanten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 26, 2008 ja for det er så enkelt å komme seg opp den kanten:p Visst man starter fra der det begynner? Kanskje? Hehe, har ikke testa det ut for å være ærlig Kanskje ikke breit nok heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 9, 2008 Det går fint å kjøre på fortau,hvertfall med golf det skal jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 18, 2008 Er det noe tidspunkt for når dette f.eks. starter/avsluttes om dagene, evnt. et program av noe slag? Eller er det bare å komme og gå når man vil selv... Kunne ikke se at det sto noe om dette noen plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 18, 2008 Lørdag er det fra 10 til 18. Søndag er det fra 10 til 16. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...