#1 Skrevet Januar 22, 2008 Da er det klart for ett nytt treff på Arenum ikveld kl. 19,00 under tak som vanlig.... vel møtt alle sammen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2008 Jeg er syk så jeg får ikke visst frem ABT'en idag..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2008 Kommer nok en tur jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2008 kommer en tur jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2008 Er det treff på søndag og? Men uansett, tar turen jeg og. Blir mitt første lokallagstreff. Hadde vært kosligt om det var noen med skiltplate og stickers til meg! (om jeg ikke blir sittende fast i noen bomringer, enveiskjørte gater, rundkjøringer, etc) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...