skrangling i bagasjeroms luke audi 100

Anbefalte innlegg

noen som har opplevd ekstremt plagsom skrangling i bagasjeroms luke? må komme derfra. er det noe spesielt på disse bilene som kan gjøres noe med baki der for å bli kvitt det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt de klipsene som holder fast platen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men skranglingen er der enda jeg har tatt av dørtrekket bak der. skulle bytte visker motor bak så det er tatt av for øyeblikket, men lydene er der enda! hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da, må du bare søke etter lyden. Kjenne på alt bak der å kjenne om noe sitter løst, evt at du legger inn noe dempning mellom noen plater hvis det skrangler... Lykke til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min bil. Trodde det var dekslet,men etter å ha skrudd det skikkelig til så var lyden der ennå. Tok av dekslet å ristet skikkelig i luka,og da kom lyden. Etter litt leting fant jeg en stoppskive som lå løs helt nede i luka. Fikk den ut og lyden var borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenn etter om det er noe slark i selve luka. Mellom agrassene og låsen. Det er noe plastikk greier på agrassene som skal gjøre at det ikke skrangler mellom de og låsen. Jeg skifta agrassene og justerte de såpass langt inn/ned at det omtrent ikke er noe slark i bakluka når jeg napper i den(uten å dra i håndtaket).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.