Skal til å bestille litt Meguiars produkter..Noen som trenger litt?

Anbefalte innlegg

Skal bestille litt Meguiars produkter fra USA, oxo lurte jeg på om det e3r noen som skulle trenge noe små ting?

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke noe men litt offtopic.

Hvordan gjør du når du bestiller fra usa:

Du bestiller fra feks http://www.bonevoksusa.us

Du skriver inn din private adresse?

De sender hjem til deg? Eller benytter du jet carrier?

Når pakken kommer til grensen, blir den da automatisk stoppet i tollen om verdien er over 200? Tar posten gebyr for å sjekke om det er noe tollpliktig mva pliktig i pakken?

Tenkte foresten jeg skulle hatt e liten ting, finnes det slik som en kan tørke av bilen med etter vask?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg gjerne med på en bestilling.

Har du en oversikt over produkter og hva det koster??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg gjerne med på en bestilling.

Har du en oversikt over produkter og hva det koster??

hiver meg på dette spørsmålet og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Martin: Bestiller hjem ja! og det er gebyr til posten eller den som eventuellet fortoller pakka!Kan få Meguiars sin Water magnet, den SUGER vann bra!

Si heller hva dere vil ha, men de meste er å få tak i! Gå inn her http://www.bildeleksperten.no/shop/default.asp?PCID=27&expd=0&arrpos=79 og sjekk om det er noe som virker int! Så skal jeg gi dere pris etterpå!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne burde vel være i enten Bilpleie eller Gruppekjøp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne burde vel være i enten Bilpleie eller Gruppekjøp.

Ja omk noen kan flyye den hadde det vært flott!

Sorry! Fant ikke bilpleie jeg! Blind vøttø!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du sei pris på desse?

Hot Rims

Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner

Leather Cleaner & Conditioner

Quik Wax

Water magnet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du sei pris på desse?

Hot Rims

Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner

Leather Cleaner & Conditioner

Quik Wax

Water magnet

Har ikke akkurat de samme produktene dessverre! Så blir litt vanskelig! Men finnes jo mange produkter, som har samme virkning!

Sjekk http://www.meguiars.com

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skulle jo drøyet litt Jørn... skal ha meg en storbestilling til våren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skulle jo drøyet litt Jørn... skal ha meg en storbestilling til våren..

Kan vel kline til med en da oxo vel?

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok Jørn, du, jeg og autogeek! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for noen litt kompetente å f.eks sette opp en standardpakke til oss som ikke er helt inni dette?

Med alt man trenger til å få ren/tørr/shinet bil? :)

Hvor mye bør man handle for for at det skal lønne seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt det. om du søker på forumet har jeg forsåvidt gjort det før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lønner seg omtrent bare for ca 500 kr tenker jeg!

Det jeg bestiller er! Et clay Kit, som fjærner asfalt flekker! Nupper i lakken uten å skade den!Detailing clay removes overspray and contaminants that washing can't!

Detailing clay is the safest way to deep clean automotive paint. Meguiars Professional Detailing Clay removes contaminants that are stuck in the top coat of paint. Washing can't remove them and polishing may aggravate the situation. Trust detailing clay to clean the paint safely and completely

Scratch X, som fjærner små riper.SCRATCH X removes oxidation, blemishes, light stains, and surface contaminants.

Perfect for a specific trouble area, or on the entire car. The strong yet gentle formula is safe for all paints and, unlike some surface correctors, SCRATCH X will not abrade your paint--leaving more scratches than you began with. This formula is easy to use, and although it is widely acknowledged by collectors and enthusiasts as a “must have” product, even a novice detailer can use it with confidence.

En god Shampoo Gold Class, More than a car wash...it is a lavish spa for your automobile.

Luxurious suds with conditioners nourish your finish and create a brilliantly slick surface that encourages water to flow off in sheets. This wash reduces drying time and leaves a shimmering gloss.

Oxo en god voks, A new breed of protection!

NXT Generation Tech Wax is unlike any other car wax! Nothing even comes close to this amazing product. It glides on and off easily leaving behind shimmering evidence of the protection it’s supplying! Gaze through the crystal-clear shell at the depth and richness of drenched color below. You'll be surprised how easy it is to reveal your dazzling new finish

En interiør spray,Contains UVA and UVB absorbers!

The interior of your vehicle is vulnerable to all types of damage. Leaving your vehicle parked outside on a sunny day causes vinyl, plastic, and rubber interior surfaces to become extremely hot! The sun bears down on the windshield magnifying the sun’s damaging rays. Airborne pollutants contaminating your vehicle’s interior surfaces is inevitable. Remember your car’s interior is still outside. Protect these interior surfaces with the latest technology – protect them with Meguiar’s NXT Generation Cockpit Shine!

Og en quick detailer spray, som kan brukes som "glidemiddel" for clay, og som en mellom voksning, polering!Meguiars Ultimate Quik Detailer bridges the gap between washing and waxing with a unique hydrophobic formula that repels water, withstands multiple car washes, and adds additional protection to the finish. Meguiars Ultimate Quik Detailer beads water relentlessly –wash after wash!

Og en Water Magnet til å tørke bilen med! Den SUGER vann!

Dette er en god pakke til litt over normalt bilhold tror jeg, uten at jeg er en expert på området!

Bestiller i slutten av uken, så vær rask!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger:

Deep Crystal System Paint Cleaner

Scratch X

Water Magnet Towel

Hot Rims All Wheel Cleaner

Gold Class Endurance High Gloss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg trenger :

Water Magnet Towel

Gold Class Endurance High Gloss

Shampoo Gold Class

Sende meg pris på PM når du har dette klart.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillingen er dessverre på vei til norge den!!

Steng tråden om noen kan!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.