Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvordan denne kan bli "årets", den var ikke noe spesielt morsom, spennedne eller noen ting. Bare ganske kjedelig, faktisk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår ikke hva som skulle gjort det der til årets snutt jeg heller igrunn men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat den største videoen, men er da litt morsomt å høre den vettskremte passasjeren... men det er også det eneste spennende med denne videoen.

"Ole, nu slapp du av for helvette!!"!=?"#=I"# OLE"¤%#&!! "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lo som faen jeg ivertfall har sett det maaangen ganger ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som å høre en kamerat av meg hver eneste gang vi er på rudskogen.. hahahaha

han får ikke sitte på mer han for å si det sånn.. er jo livsfarlig å ha sånne folk i bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan denne kan bli "årets", den var ikke noe spesielt morsom, spennedne eller noen ting. Bare ganske kjedelig, faktisk...

Per da? så du den uten lyd eller? hehe, han er stressa allerede i første sving, herlig.

Men årets snutt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lyden på, og flira litt av de første reaksjonene til passasjeren, men det ble veldig fort kjedelig. Jeg satt faktisk og ventet på at han skulle drite seg ut og plante bilen i autovernet, det kunne vært morsomt... :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror mann må ha litt forståelse for nordnorsk vettskremt humor :D

Virker iallefall fornøyd med at de får svart flagg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bedre en nr to iallefall.. synes den er råbra jeg, men det høres ikke ut som folk sør for dovre forstår halvparten av det han sier ut ifra enkelte av reaksjonene som kommer.. :nana:

Tyti i hævevtte, det va gjeft å bli svartflagga! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også. Husker første gang jeg så den. Holdt på å dette ut av stolen. Lo så jeg hadde tårer i øya.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyti i hævevtte, det va gjeft å bli svartflagga! :D

Trålljæft!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, synes det der var ganske morsomt jeg, spesielt i siste sving... Ikke snakk om at han skulle en runde til...hehe "OLE, HØR DU, NO KJØR DU AV"... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil kjører dem?

200Sx S13, No Drift No Fun står det på siden hvis jeg ikke husker feil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Ja kan være skummelt nok det der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes da det høres ut som 6`er turbo?

fikk man det i 200 s13?

Heh.... kan jo være ombygd 1000ganger den bilen der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha den er bare så sykt bra ;)

Det er bare en nord norsk utgave av settningen: Kan du være så snill å redusere hastigheten litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

280sx vel;)

Er vell en 4er ja, fikk den som 2,4 liter ja men det var 4syl uten turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relativt kjedelig/repeterende, og langt fra årets snutt for min del! :)

Svartflagget var i hvertfall velfortjent, sånn som han snudde rett foran biler som kom etter når han stod med nesa feil vei..

Og hvorfor i alle innerste h... har de plassert den flotte banen så langt unna folk??? Makan..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha konge, han duden er jo helt ute og sykler han som sitter på hehehe

Ole, nu slapp du av for helvette!!"!=?"#=I"# OLE"¤%#&!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er noen her inne som ikke helt skjønner humoren med vetskremt helgelening :)

Æ syns værtfall det e en kjempe artig snutt men var absolutt best første gang æ så den. Holdt på å flir ræva av mæ.

Å banen e plassert akkurat der den skal , sånn at vi som bor her har den til envær tid og slipper unna Gatebil opplæget :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si jeg lo godt ja hehe :) enig i at det ikke var årets snutt, men kanskje hvis kamera hadde vært retta mot passasjeren :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er noen her inne som ikke helt skjønner humoren med vetskremt helgelening :)

Æ syns værtfall det e en kjempe artig snutt men var absolutt best første gang æ så den. Holdt på å flir ræva av mæ.

Å banen e plassert akkurat der den skal , sånn at vi som bor her har den til envær tid og slipper unna Gatebil opplæget :)

X2

At ACR ligger der den ligger passer meg ypperlig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.