#26 Skrevet Februar 17, 2008 Det skal være sånn. Slutt å tenk mere på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 17, 2008 Det er greit. Men hva jeg skal jeg gjøre får å rette opp feilen?? Er det bakstykke på tenningen som må byttes eller skal jeg lete etter en jordfeil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 17, 2008 Det er greit. Men hva jeg skal jeg gjøre får å rette opp feilen??Er det bakstykke på tenningen som må byttes eller skal jeg lete etter en jordfeil? Du fikk et tlf nummer av meg ang kjedejobb. Ring det nummeret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 17, 2008 Stemmer, da ringer jeg han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 17, 2008 Da tror jeg at jeg har funnet ut av problemet Koblet ut alramen og satte på en ledningsstump får å gi signal til starteren og da funka det! Så regner med at det er startsperra i alarmen som driver å tuller.. Den har jo også kontroll over vinduene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 17, 2008 Defa? Kast driten på havet. Se til at den aldri kommer opp igjen for å plage levende og døde... Eller noe lignende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...