#1 Skrevet Januar 22, 2008 Hei Noen her som klarer å lime på en rute? Eller kjenner noen? Gjelder frontruta på golfen min tlf; 97632013 mvh Jan Erik Onarheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2008 Ingen? Jeg får vel bare 1 rute i året av forsikringa.. 2000 i egenandel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2008 Ingen? Jeg får vel bare 1 rute i året av forsikringa.. 2000 i egenandel. ¨det får du vel svar på hvis du tar en tlf til selskapet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2008 Er vel ikke noen begrensning på antall ruter,hvis ruta er skadet i en slik grad at det kreves skifte. Har selv skiftet til en kunde 3 ggr i løpet av et år. Dette da kjørestrekningen blir jevnlig strødd, med dertil påfølgende fare for steinsprut. MVH Eivind. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2008 Er vel ikke noen begrensning på antall ruter,hvis ruta er skadet i en slik grad at det kreves skifte. Har selv skiftet til en kunde 3 ggr i løpet av et år. Dette da kjørestrekningen blir jevnlig strødd, med dertil påfølgende fare for steinsprut. MVH Eivind. Stemmer Har allerede time for montering av ny bakrute da, og den knuste jo ved uhell. Men jeg lurte litt her, for jeg fant ingen ting på gjensidiges hjemmesider om at jeg får dekt skader jeg selv har påført ved uhell.. Ringer uansett i morgen... Bruddskader på bilens glassruter. Bruddskaden må oppstå ved plutselig ytre påvirkning, for eksempel ved kollisjon eller steinsprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2008 Kan få satt inn rute for deg jeg om du trenger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2008 Kan få satt inn rute for deg jeg om du trenger det Å nice, det hadde vært nydelig Blir i april/mai en gang tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2008 Ikke no problem...fikser det meste jeg...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...