Problem Audi 90 2.3 Quattro 1990 modell

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Audi 90 2.3 Quattro som ikke er helt frisk.

Bilen har i lang periode oppført slik at enkelte ganger går bilen som "normalt" mens andre ganger virker det som jeg mangler 50 hester, dvs bilen brummer godt men drar dårlig.

De siste 3 ukene har den begynt med å pulsere mellom1000 og 2000 omdreininger mens den står på tomgang og har blitt varm.

Aldri problem med å starte, men noen ganger når jeg starter drar den opp til 2000 omdreininger en liten stund før den går ned til 900.

Flott hvis noen har noen innspill her :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luftfiler... bromming og ikke aks...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luftfiler... bromming og ikke aks...

Hva mener du her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne motoren luftmassemåler? Vet fra min tidligere passat 4tdi motion at den måtte byttes

Kan også virke som den får for mye bensin, den bruker i allefall mye!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen hjelpe med innspill, please

Ser for meg stor utgift å sette den på verksted uten å kunne ha innspill til dem i forkant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt dette problemt på min,akkurat slik du beskriver.

kommer mere brommelyd og bilen går som en dass,ja minus 50 hk som du sier.

jeg bytta fordeler/hallgiver på min,dette hjalp utrolig mye,men er trolig noe mere som er galt.

prøvde å bytte over styreenheter bensin/tenning uten at det hjalp da jeg hadde 2 biler ei stund med samme motor.

trolig en feil i tennmodulen som sitter v coilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.