#1 Skrevet Januar 22, 2008 Hei, trenger litt hjelp med å koble oljetrykksmåler i bilen min, har laget ett crappy skjema i paint, men håper noen kan redigere det så det blir riktig koblet. Den orange ledningen vet jeg ikke hvor skal hen, men har fått koblet opp så jeg får lys i displayet/meteret via orginal lysbryter. Uansett hva jeg prøver så vil nåla gå rett til 7 bar/maks trykk, uavhengig om motor er slått av eller på... Men vet at den grønne skal på G på giveren. Håper dere kan hjelpe meg her... Er helt tom for ideer. Mvh Kristian H. Foss Bildet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2008 6 ledninger var mye. Hvilket merke er det? orange er vel dimmer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2008 Er 6 ledninger ja. http://www.venodesign.it/shop/bmz_cache/4/4c6f2f43ae2e3a8848ac0ff4014b62ca.image.142x130.gif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2008 Er Auto-Gauge Smoked. kjøpes på Torshov osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2008 hvis du har giver med to kontakter, så skal den ene til bilens originale oljelampe og den andre skal til nytt instrument. giveren har jord i chassiet. er ihvertfall det som er vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2008 Er 2 kontakter ja. Den som kobles på oljelampa, skal den bare tjuvkobles inn på pæra til varsellampa? Eller kan den tjuvkobles inn på orginal trykkgiver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2008 Jeg har montert en sånn, helt prikk lik, skal se om jeg får sjekka imårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2008 Kjempefint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2008 Har funnet ut av det nå. på giver skal jord og grønn ledning, orange og de 2 røde skal sammen, og svarte til jord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...