Koding av nøkkel til passat

Anbefalte innlegg

Har vært å skrivi kontrakt på en passat 3b som jeg skal ha.

Eieren forteller at sentrallåsen på bilen ikke fungerer etter at han har byttet batteri på nøklene, de måtte visst kodes om på møller.

er dette en kostbar affære? billigere å gjøre det selv ved å kjøpe en kabel? eller er det noen i vestfold med det rette verktøyet som har muligheten til å hjelpe meg med det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1.600 for nøkkel ink koding. kun koding sikkert litt billigere, men nøkler er jo omtrent gratis på ebay etc så. Tipper kodinga koster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1.600 for nøkkel ink koding. kun koding sikkert litt billigere, men nøkler er jo omtrent gratis på ebay etc så. Tipper kodinga koster.

trenger jo ikke nye nøkler da!: rolleyes Men er nok noe koding evt, men sikkert noe som kan gjøres selv , ved å trykke litt her og der, ring møller og hør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om denne kodingen lar seg gjøre ved hjelp av vag-com da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det bare er fjernkontrollen som tregs tilpassing så se i instr. boka under "synkronisering av nøkkler" eller noe i den duren... Står fint forklart, to nøkkler, sette på tenning, låse utenfra, trykke på låseknapp osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd fremgangsmetoden som står beskrevet i instruksjonsboka, og det fungerte heller dårlig. fjernstyringa av sentrallås virker ikke på noen av mine to nøkler.

hva er det billigste og beste nå?

*kjøpe nye nøkler hos møller, og få de til å kode nøklene/bilen for meg. eller

*kjøpe nye nøkler på ebay, slipe de hos låsesmed, og kjøpe vagcom kabel for å kode nøklene/bilen selv??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk nylig en pris på møller på ny nøkkel+sliping+koding.. 2500,- : eek : Fint batteriet bare var feil vei: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ojoj. leste i en annen tråd en som hadde samme problemet på en A4. fremgangsmåted der var noe annerledes:

-låse opp bilen manuelt med den ene nøkkelen, sette på tenninga med den andre. låse bilen igjen med den ene nøkkelen i tenninga, trykke på låse-knappen i 1 sekund...

får prøve denne fremgangsmåten imårra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ojoj. leste i en annen tråd en som hadde samme problemet på en A4. fremgangsmåted der var noe annerledes:

-låse opp bilen manuelt med den ene nøkkelen, sette på tenninga med den andre. låse bilen igjen med den ene nøkkelen i tenninga, trykke på låse-knappen i 1 sekund...

får prøve denne fremgangsmåten imårra

Det var jeg som skrev det, dette sto i instruksjonsboka til min mors 2005 A4 B6. Det fungerte helt utmerket på A4en!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virket ikke i det heletatt på passaten. selgeren av bilen påsto at de-kodinga hadde skjedd etter batteri bytte. noen måte å sjekke om batteriene er ok eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta den med til møller. så tester de om den sender;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på møller idag. tok bare med den ene nøkkelen, og denne virket. skal ta med begge for koding til uka, kostet ikke mere enn litt over 300 faktisk!! var laaangt billigere enn jeg hadde regnet med. han sa at nye nøkler kostet 1800,- så er nok prisen med nye nøkler jeg har fått vite om tidligere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.