#1 Skrevet Januar 22, 2008 Jeg har bestilt meg nytt originalt instrument fra NBS, siden det jeg har nå har et par problemer med visererne.. Men det jeg lurte på var om km telleren å sånt ble automatisk "overført" til det nye når jeg kobler dette til, eller må man ha noe hi tech utstyr for dette? Vil ikke akkurat kjøre med feil km stand på bilen:( Selv om det står endel mindre i tilfelle. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2008 Avhengig av hva NBS har gjort med instrumentet du har kjøpt, men med litt flaks får du med pinkode til startsperren samt kilometerstand satt til 0, og kan kode dette inn selv med vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2008 Avhengig av hva NBS har gjort med instrumentet du har kjøpt, men med litt flaks får du med pinkode til startsperren samt kilometerstand satt til 0, og kan kode dette inn selv med vag-com. Ok, for dette er et brukt instrument. Sikkert fra en A3 som er skrotet hos NBS. Men når det gjelder pinkode, hva betyr det i denne sammenheng?? Er ikke så inn i det elekriske på bilen enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2008 Pinkoden gjør at du får lov til å slette/legge til nøkler for startsperren. Mange måter å få tak i pinkoden på, men det enkleste er helt klart om den følger med instrumentet du kjøper. Er du ikke helt stø så er det sikkert noen som hjelper deg, ellers har jeg trua på at det ikke koster all verden å få satt inn hos møller heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 Hvordan finner man Pinkoden i Et Kombipanel da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...