vindusheis i passat virker ikke

Anbefalte innlegg

var å prøvekjørte nybilen istad (ikke min enda) (passat stv 3b highline)

selger viser meg at vindusheisen i førerdøra ikke virker, og sier at det kan være bryteren.

under prøveturen så prøver jeg bryteren opp/ned, og hører at det klikker i et relè samme hvilken vei jeg trykker bryteren. bryteren er da altså IKKE årsaken til problemet.

Hvor skal jeg begynne å leite? jeg har aldri vært borti vag-com, er dette en feil som kan komme opp der?

andre forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vindusheis-mekanismen er jo en gjenganger på disse bilene. Mulig at den låser motoren. Det er wirere som ruster og sliter av. Du får rep sett til disse men det er vanligst å bytte hele plata/vindusheisen. da må du sette over høyaler,dørlås og vindusmotoren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får jeg isåfall tak i et slikt rep sett? møller? nbs? finnes det andre vag-sider jeg bør besøke?

får vel kikke mere på det når jeg henter bilen nå en av de første dagene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får jeg isåfall tak i et slikt rep sett? møller? nbs? finnes det andre vag-sider jeg bør besøke?

får vel kikke mere på det når jeg henter bilen nå en av de første dagene

Møller har det i hverfall. Mulig andre steder...??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.