bensin pumpe problemer rs2

Anbefalte innlegg

Har nå fått i nye dyser og større turbo.

kjører med en bensin regulator som skal øke 1:1

bruker original bensin pumpe og en bosch 909 pumpe i serie.

problemet er at når jeg gir på og bensin trykket skal stige så øker den ca 1kg så og dale tilbake ca 0.5kg istede for og fortsette og stige.

har 4kg grunn trykk og med turbo trykk på 2 bar så skal bensin trykket stige til 6bar, men min kommer til 5 så bynner den og dale ned til 4.5kg.

har prøvd med en catch tank også da vil jo den originale fungere som en mate pumpe bare og bosch pumpa skal gi trykket, men akkurat det samme skjer da.

 

har også prøvd med to forskjellige regulatorer, men samme resultat.

på andre biler med samme oppsett som jonus har bygd så kunne han stille grunn trykket ned til 2.5kg men jeg får det ikke lavere enn 4kg.

ög noen ganger blir det brått ikke lavere enn 6kg.

 

har prøvd mye rart idag jeg og jonus men skjønner bare mindre og mindre jo mere vi prøver. kan jo være den originale bensin pumpa som bynner og bli dårlig, men jeg syns det burde ha funket da vi prøvde med catch tank.

 

noen som kan ha noen tips og komme med:rolleyes:

alle tips motas med stor takk:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.