#1 Skrevet Januar 22, 2008 Er så trøtt at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare problemet. Ser nesten ut som det er skit på pæra som gjør at den danner et "bilde" på glasset på lykta ? Hvorfor og hva kan gjøres med det? Er sånn på høyre og venstre lykt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2008 Lyser de dårlige på veien da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2008 Står pæra riktig? den er satt helt inne i sokkelfeste, måtte modde pæreholderne på min gamle bil, slik att de gikk helt inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2008 Lyser ikke dårlig, bare ser litt rart ut. Skal prøve å jokke litt på pærene å se om de sitter helt som de skal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2008 Det ser sånn ut på mine lykter også, både de gamle A6-lyktene jeg hadde på bilen, og Allroad-lyktene jeg har nå. Begge disse er originale xenon, ikke halogen med ettermontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2008 sikkert noe støv eller noe som ligger inni lykten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2008 er det sånn "skål" forran pæra, og i tilleg skål i lykta, kan du prøve å fjerne "skåla" på pæra.. hvis du skjønner hva jeg mener.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2008 Om lykta kan "deles" så kan man tørke av innsiden av glasset og av linsa. Ligger en "how to" på nordicaudi.com som tar for seg prosessen på Audi s4/s6/a6 med linselykter. Noe av prinsippet er muligens likt, uten at jeg skal si det sikkert da jeg ikke har sett spes. på lyktene på nyere A6. -Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...