#1 Skrevet Januar 23, 2008 Noen som kjenner til dette, allt av lys dimmer frem og tilbake paa tomgang Er snakk om en Golf 2/Jetta 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2008 Noen som kjenner til dette, allt av lys dimmer frem og tilbake paa tomgang Er snakk om en Golf 2/Jetta 2 på en golf 2 jeg hadde så fikk jeg diskolys pga av en dårlig jording.. byttet den og alt ble bra.. på en s6 fikk jeg diskolys fordi laderegulatoren var løsnet inne i dynamoen og det sørget for at bilen ladet fra 13 til 15 volt hele tiden... så det kan være begge deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2008 Hadde samme problemet selv, da var det regulatoren som var dårlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2008 mål ladespenninga på batteriet, så finne du fort ut om det er regulatoren/dynamoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2008 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...