#26 Skrevet Januar 27, 2008 Litt lite folk, ellers greit:) Ja, var ikke det store oppmøte med helt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 27, 2008 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 27, 2008 var vel ingen som løp rundt med kamera i dag.. hehe var vel bare et par nye tryner hehe.. synst det var litt dårligt oppmøte.. og storsett reduserte folk hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 27, 2008 He he:p Vi var på håndballkamp på voss, så var ikke så lett å nå ned når jeg hørte om dette. Kommer neste gang om jeg er hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 28, 2008 var vel ingen som løp rundt med kamera i dag.. hehe var vel bare et par nye tryner hehe.. synst det var litt dårligt oppmøte.. og storsett reduserte folk hehe Reduserte folk??hehe..jaja, eg trur no eg hadde lov til å kjøre bil da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 28, 2008 jeg hadde ikke tid i går likevel.. tar det igjen på neste tirsdags møte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 31, 2008 Reduserte folk??hehe..jaja, eg trur no eg hadde lov til å kjøre bil da!! tro skal du gjøre i kirken, her skal du vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...