#1 Skrevet Januar 23, 2008 Fatters har en Seat Leon Cupra R, som nå har passert 100 000 km. Er det ikke vanlig med reg reim skifte på 120 000 eller innen 5 år? Noen som veit hva som er riktig intervall? Møller mener nemlig at det ikke er bytte av reg reim før på 180 000, noe jeg synes høres lenge ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2008 etter det jeg har hørt så er det som du sier, 120k eller 5 år på audi og volkswagen. Så jeg vil tru det er det samme på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2008 det varier fra 90-180. annbefales dog å bytte etter 5 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2008 Er faktisk 180 på de. Kompis hadde en slik. Ble litt overraska ja. Men som du sier, etter 5 år så er det nok lurt å skifte uansett. Det kan fort bli MYE dyrere enn hva den reima koster:) hvis det ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2008 ok, da tror jeg det blir til at den blir bytta snart!! Greit å få bytta før det ryker ja, ellers blir det fort DYYRT!! Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...