#1 Skrevet Januar 23, 2008 Hei! Har et problem med S4en min, etter at plugga sota igjen for meg en kveld (og jeg måtte pusse dem reine for å få bilen til å gå) så har tomgangen min oppført seg rart. Den kveler seg halvparten av gangene, og når den ikke gjør det står den å kusker på ca 500rpm.. Det skal nevnes at den sto ca en uke før jeg fikk børsta av plugga og starta den igjen.. Hva kan forårsake dette? Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2008 Ingen som vet? Er det en tomgangsregulator el lignende på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2008 Er tomgangsregulator ja.. Denne kan du ta av og rense. nypris på den er vel 3500 ca på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2008 Er tomgangsregulator ja.. Denne kan du ta av og rense.nypris på den er vel 3500 ca på møller. Har jeg rett om jeg sier at det er den dumpventil lignende saken som sitter rett ved innsuget på trykkslangen? Har sett at det sitter en helt lik på 80n og.. Hva kan jeg rense den med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2008 Beklager, men jeg har ikke noe program som der jeg kan "ringe rundt"... men det er den på bildet her. Bruk elektrospray. Mener man skal sette strøm på den, i og med at den har flere posisjoner. Det kan kanskje andre bekrefte. Her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2008 Beklager, men jeg har ikke noe program som der jeg kan "ringe rundt"...men det er den på bildet her. Bruk elektrospray. Mener man skal sette strøm på den, i og med at den har flere posisjoner. Det kan kanskje andre bekrefte. Her: Den svarte greia på høyre siden midt på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2008 jepp den sorte saken med kabel inn i.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2008 Det er et pot.meter (TPS-sensor) ikke tomgangsregulator. Tomgangsregulatoren sitter til høyre for gass-spjeldet. sylindrisk sak med 1 el. kontakt og 2 slanger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...