Anbefalte innlegg

:

 

: bh :: bh :: bh :

 

 

Det er heldigvis tre treff på ACR i år, men skal innrømme at høsttur til Mo frister litt mer enn rudskogen egentlig..

 

Husk at høsttreffet på Rudskogen er klubbens jubileumstreff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da kunne gå ann og prøve og få endret noen datoer,jeg jobber så jeg vet ikke om jeg kommer meg på noen av treffene.. men skal prøve så godt jeg kan med og komme på Våler og Rudskogen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:

 

: bh :: bh :: bh :

 

 

Det er heldigvis tre treff på ACR i år, men skal innrømme at høsttur til Mo frister litt mer enn rudskogen egentlig..

Det ene treffet er jo "racing treff", så med mindre man har 500-750hk monsterdings blir man vel ikke tillatt å være med der, så for normale folk er det vel fremdeles bare 2? med mindre man er tilskuer da, kan muligens være et ørlite incentiv der hvis det er tilstrekkelig med femmere med rakrør : smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er litt rart at man legger treffene oppå hverandre jeg, ja skjønner at man må ta til takke med det man får ofte. Da blir det Bug Run på meg og muligens hovedtreff på Rudskogen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre nå da tro, tenkte på jomfruturen til Bug i år jeg. Blir alene fra Hadeland på Våler vist jeg drar dit sikkert. Huhuhuhu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre nå da tro, tenkte på jomfruturen til Bug i år jeg. Blir alene fra Hadeland på Våler vist jeg drar dit sikkert. Huhuhuhu

 

Du kan veien. ;)

 

Men du har vært på Våler før, så derfor gjør det ikke noe om du blir med oss. Være litt internasjonale. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at høsttreffet på Rudskogen er klubbens jubileumstreff!

 

Ja kjedelig dette da det er mye mer morro å kjøre på ACR....

Får evt se om man får med seg de to første på ACR og så få med seg jubileumstreffet. Synd det ikke er første helg i september slik det var tidligere, men ikke noe å gjøre med nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BugRun har 25 års jubileum + at de er 5 ganger større en vacn treff minimum. det i seg selv sier alt. og dette med bare volkswagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det handler ikke så mye om hva VACN vil, men heller om hvilken helg som er ledig på NTS.

 

Jeg håper naturligvis at jeg slipper å havne i kattepina at jeg må velge mellom Våler og BugRun, men i dette tilfellet trekker BugRun det lengste strået for min del.

 

Kunne vel ikke skrevet det bedre selv. BugRun er tradisjon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd dette ass! Jeg som gleda meg til Våler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd at dette skulle kolidere, men det blir nok bugrun på meg iår, og så får man heller ta turen til treffet på rudskogen istedenfor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bikker mot bugrun jeg og egentlig. Enten det eller ingen ting. Tør ikke dra alene til Våler :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da antar jeg de 10-15 stk her som velger et svenske-treff er ferdige ?

 

Som andre har nevnt allerede får vi i praksis utdelt helger vi kan ta. Denne gangen var det 7-8. juni-helgen på Våler som var mulig å få. Alternativet var å droppe vårtreffet, noe jeg håper folk synes er en enda dårligere idè ? : klø :

 

 

Det er fortsatt 3-400 biler igjen av de som vanligvis møter opp på Våler, velkommen er dere alle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da antar jeg de 10-15 stk her som velger et svenske-treff er ferdige ? Så er det fortsatt 3-400 biler igjen av de som vanligvis møter opp på Våler, velkommen er dere alle :)

 

Det var da litt av en måte svare på... Hva var poenget ditt med dette? Hvorfor heller ikke komme med en begrunnelse på hvorfor det beklageligvis ble sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da litt av en måte svare på... Hva var poenget ditt med dette? Hvorfor heller ikke komme med en begrunnelse på hvorfor det beklageligvis ble sånn...

 

Det står allerede lenger opp i tråden, beskrevet av Andreas. (Men jeg la det også inn mens du skrev....)

 

Poenget er å beskrive for andre at selv om denne tråden kan gi uttrykk for at "alle" drar andre steder enn vacn-treffene så blir det fortsatt masse folk på Vålertreffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står allerede lenger opp i tråden, beskrevet av Andreas. (Men jeg la det også inn mens du skrev....)

 

Poenget er å beskrive for andre at selv om denne tråden kan gi uttrykk for at "alle" drar andre steder enn vacn-treffene så blir det fortsatt masse folk på Vålertreffet :)

 

Joda, det skjønner jeg. Men vi snakker vel ikke 14-15 stk, vi snakker vel 50-100 stk vil jeg tro og det er jo noen da... :)

 

Men hvorfor er NTS så vanskelig med oss, det blir jo bare verre og verre. Hvordan er mulighetene å kun ha treff på Rudskogen evt ha på Våler på høsten. Tenker ikke på i år men senere anledninger.

 

Hadde det ikke vært for 25 års jubilemum og at jeg har skumle planer i Passat-klassen på Bug Run så hadde det nok blitt Våler på meg. Tidspunket er jo veldig bra egentlig, bare synd det krasjer... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri i verden om det er 50-100 av de "faste" bilene som dropper Vacn-treff og drar på Bugrun. : rolleyes. Totalt er det vel opp mot 1000 besøkende på en Vålerhelg, hvor kanskje 50 er potensielle Bugrunnere ?

 

 

Det er enkelt og greit for få baner og for mange arrangementer i "press-periodene" til at vi kan velge og vrake på egnede datoer, desverre.

 

Nå ser jeg at det ikke står i kalenderen enda, men vi har også booket en ekstra dag på Rudskogen 10.Mai hvor det blir et "1 dags treff". Foreløpig med hovedfokus på banekjøring.

 

I tillegg kommer det kanskje også enda en overraskelse etterhvert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri i verden om det er 50-100 av de "faste" bilene som dropper Vacn-treff og drar på Bugrun. : rolleyes. Totalt er det vel opp mot 1000 besøkende på en Vålerhelg, hvor kanskje 50 er potensielle Bugrunnere ?

 

 

Det er enkelt og greit for få baner og for mange arrangementer i "press-periodene" til at vi kan velge og vrake på egnede datoer, desverre.

 

Nå ser jeg at det ikke står i kalenderen enda, men vi har også booket en ekstra dag på Rudskogen 10.Mai hvor det blir et "1 dags treff". Foreløpig med hovedfokus på banekjøring.

 

I tillegg kommer det kanskje også enda en overraskelse etterhvert ;)

 

Man kan ikke få med seg alt desverre, banetreff og overraskelser liker vi... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kommer på Vålerbanen i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller på våler vis eg har fri :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føkk bugrun Våler here i come :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føkk bugrun Våler here i come :)

 

forstår deg godt jeg. for det første durer du med audi og for det andre har du vel aldri vært på BR før. så god tur til våler. jeg tar de 40 mil ekstra til Br ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok Våler på meg også. Kanskje hele helgen og ikke bare søndag i år om alt går etter planen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstår deg godt jeg. for det første durer du med audi og for det andre har du vel aldri vært på BR før. så god tur til våler. jeg tar de 40 mil ekstra til Br ;)

 

Samme tenkte jeg på.. de som kjører Audi kommer nok til Våler,med unntak av noen som har vært på BR.

Ligger ann til at det kommer mye Audi på banen og forholdsvis lite vw tror jeg.. ;)

Synd det måtte kræsje. Og jeg skjønner de som drar til BR. Men da får vi alle sammen bare det igjen på Rudskogen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring fra banetreffene er at det er flest Audi'er på banen, mens VW folket liker best å stille ut. Bare min oppfatning eller stemmer det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.