Anbefalte innlegg

Det er kanskje en ørliten overvekt av Audi`s på banen ja, det er også mitt inntrykk.. Men at VW folket er mer glad i å stille ut enn de med Audi tviler jeg på, der er det nok mer likt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jo ikke stikkes under en stol at audi har en del fete motorer. men begynner å komme en del tøffe bygg rundtomkring også. + at det er utrolig morro å ha en 1/2'er golf som holder følge om ikke kjører fra de tunge jævelene av audi som surrer rundt på bana.

 

Utstillingsmessig er det nok rimelig fifty/fifty vil jeg mene.

 

Dessuten er BR mye mere en et utstillingstreff. Er jo på Mantorp og bana er åpen for alle ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på våler, skal leke litt med disse tunge audiene:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring fra banetreffene er at det er flest Audi'er på banen, mens VW folket liker best å stille ut. Bare min oppfatning eller stemmer det?

 

Audi-andelen på banekjøringen er nok et resultat av at de som er glad i banekjøring ofte velger Audi, da modellutvalget som treffer dem er større der enn fra VW. Utstillingsmessig tror nok jeg det er ganske likt.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt teit at dette skal være samtidig! Klarer IKKE og bestemme meg for hva jeg skal velge..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer på våler jeg vertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir Våler på meg og.. Hvis jeg får bilen 100% til da vel og merke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler er en tradisjon blitt, så det blir det i år også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

våler er tradisjon for meg og. men bugrun er en større tradisjon. ergo den går framfor. dessuten som nevnt tidligere så er BR mye mye MYE bedre. ikke for å disse de norske treffene. men vi klarer uansett ikke å måle oss opp til et internasjonalt treff i denne klassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 innlegg, bare i denne tråden, skrevet av deg Rolf E. Mohn så får du frem at du velger Bug Run 2008, er det viktig for deg å frem at akkurat du kommer på dette treffet ?

Må alle som har tenkt å dra på Vacn treffet bli overtalt til å heller dra på Bug Run for du har bestemt at du skal dit ?

Eller tror du bare ikke medlemmene klarer å gjøre opp sin egen mening ?

 

Dette er tråden om Vacn treffet og de som hvertfall skal dit, ikke om hvem som skal å ikke skal på Bug Run treffet !

 

Du motarbeider rett og slett klubbens treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 innlegg, bare i denne tråden, skrevet av deg Rolf E. Mohn så får du frem at du velger Bug Run 2008, er det viktig for deg å frem at akkurat du kommer på dette treffet ?

Må alle som har tenkt å dra på Vacn bli overtalt til å heller dra på Bug Run for du har bestemt at du skal dit ?

Eller tror du bare ikke medlemmene klarer å gjøre opp sin egen mening ?

 

Dette er tråden om Vacn treffet og de som hvertfall skal dit, ikke om hvem som skal å ikke skal på Bug Run treffet !

 

Du motarbeider rett og slett klubbens treff.

 

Dra på VACN? Hva mener du med det?

Vacn Treffet?

 

Denne tråden her er startet for å spørre generelt om ALLE treffene VACN skal arrangere i løpet av året...

Er vel fortsatt ikke startet en egen tråd om Vålertreffet som blir...

At vi synes det er dumt at treffene kolliderer er det som har blitt diskutert, men det er off topic.

 

Synes du kan lage en tråd om Våler treffet jeg. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke i tvil

 

våler! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra på VACN? Hva mener du med det?

Vacn Treffet?

 

Denne tråden her er startet for å spørre generelt om ALLE treffene VACN skal arrangere i løpet av året...

Er vel fortsatt ikke startet en egen tråd om Vålertreffet som blir...

At vi synes det er dumt at treffene kolliderer er det som har blitt diskutert, men det er off topic.

 

Synes du kan lage en tråd om Våler treffet jeg. : rolleyes

 

De fleste innleggene(om ikke alle ) her har vert ang det VACN treffet som kræsjer med bugrun, så jeg vil si det er upassende å drive å snakke om bugrun i en slik tråd, når det allerede forgeår en diskusjon ang dette i tråden om BugRun.

 

Å om du ikke forsto hva jeg mente med å dra på vacn treffet, så gjorde du det vel antakeligvis nå. OM du ikke gjorde det får jeg gjenta.

 

Det er blitt diskutert i denne tråden om det VACN TREFFET som KRÆSJER med BUGRUN i DENNE TRÅDEN

Jeg omtalte derfor "DRA PÅ VACN" som i TREFFET SOM KRÆSJER MED BUGRUN .

 

Skjønnt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg er vel bare glad i å poste på forumet om at jeg virkelig liker bugrun da... men ops. dette er vel post 5. sorry.

 

EDIT: (for å ikke lage flere poster) så syns jeg du overreagerer litt her mister Ole Marius Gauer.

Jeg har nå forsåvidt bare diskutert rundt dette treffet og mitt synspunkt rundt dette og fremmet min interesse for BugRun. tydeligvis så klarer de andre medlemmene her fortsatt å objektivt velge det treffet de velger å dra på selv. Utrolig greier dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste innleggene(om ikke alle ) her har vert ang det VACN treffet som kræsjer med bugrun, så jeg vil si det er upassende å drive å snakke om bugrun i en slik tråd, når det allerede forgeår en diskusjon ang dette i tråden om BugRun.

 

Å om du ikke forsto hva jeg mente med å dra på vacn treffet, så gjorde du det vel antakeligvis nå. OM du ikke gjorde det får jeg gjenta.

 

Det er blitt diskutert i denne tråden om det VACN TREFFET som KRÆSJER med BUGRUN i DENNE TRÅDEN

Jeg omtalte derfor "DRA PÅ VACN" som i TREFFET SOM KRÆSJER MED BUGRUN .

 

Skjønnt ?

 

Skjønner hva du mener, men det er ikke det som er poenget. : bh :

 

Lag din egen tråd, for det du skriver er like off-topic i denne her.

Skjønner ikke hvorfor du fyrer deg opp så fælt pga det her... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fyrer meg ikke opp i det hele tatt . Det må vere mulig å diskutere innad i trådene! Jeg kan ikke lage en tråd " Hei , jeg syns ikke det skal diskuteres/rekrutteres/oppfordres bug run i vacn treff tråden".

 

Men kanskje jeg burde gjort det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fyrer meg ikke opp i det hele tatt . Det må vere mulig å diskutere innad i trådene! Jeg kan ikke lage en tråd " Hei , jeg syns ikke det skal diskuteres/rekrutteres/oppfordres bug run i vacn treff tråden".

 

Men kanskje jeg burde gjort det.

 

Selvfølgelig, men du kan lage en egen tråd som omhandler Våler treffet istedet... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i store all pakka, er det ikke det denne tråden er til for da ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i store all pakka, er det ikke det denne tråden er til for da ???

 

Nei...

 

Les det første innlegget en gang til, han spør etter når de forskjellige treffene som klubben arrangerer skal være...

 

Kommer det snart oversikt over når og hvor årets treff skal gjennomføres???

 

Må planlegge tidlig.....: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elle melle deg fortelle... våler here I come

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elle melle deg fortelle... våler here I come

 

Kutter ut "elle melle deg fortelle" jeg Frank, går DØNN for våler. Det er jo årets høydpunkt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elle melle deg fortelle... våler here I come

 

Du får handle deg en VW og bli med til Bug Run franki. Audi`n er uansett ikke ferdig til våler treffet:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10.05.08 Rudskogen en dag med banekjøring

07.06.08 - 08.06.08 Våler banekjøring og utstilling

16.08.08 - 18.08.08 Rudskogen banekjøring og utstilling, VACN feirer 15 års jubileum!

 

Klubben håper som vanlig at flest mulig tar seg tid til å stille opp med både bil og godt humør :D

 

 

ps. Off-topic og smålig krangling blir slettet. Ha en fortsatt fin lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fri begge helgene og den 10 mai! Ingen tvil om hva jeg skal da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mitt år i år.. Har ikke fri noen av disse datoene.. Nå blir jeg lei meg her..Får virkelig prøve og bytte litt så jeg kommer meg på helge treffene hvertfall i det minste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.