Anbefalte innlegg

+ at det er utrolig morro å ha en 1/2'er golf som holder følge om ikke kjører fra de tunge jævelene av audi som surrer rundt på bana.

 

QUOTE]

 

 

 

TSSSSSSSSSS.. regn med det: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ at det er utrolig morro å ha en 1/2'er golf som holder følge om ikke kjører fra de tunge jævelene av audi som surrer rundt på bana.

 

QUOTE]

 

 

 

TSSSSSSSSSS.. regn med det: haha :

 

Vi spiser S-biler til frokost og lunsj:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSSSSSSSSSS.. regn med det: haha :

 

Har du noen gang vært på Våler og kjørt?

 

Vi målte en RS4 mot Andreas Westby sin 16v Golf 1, Andreas var 2 sekunder raskere pr. runde... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi spiser S-biler til frokost og lunsj:nana:

Det er jo ikke snilt gjort. Jeg skal passe på at min s-bil gir din bil tung fordøyelse! (den veier tross alt 1750-1800kg) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen gang vært på Våler og kjørt?

 

Vi målte en RS4 mot Andreas Westby sin 16v Golf 1, Andreas var 2 sekunder raskere pr. runde... ;)

 

Sorry off-topic her nå men:

Og da var dere sikre på at begge førerne av disse bilene ga "ALT" fordi de visste de ble timet...???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho. Kanskje ikke akkurat rette tråden for en diskusjon om hva som er best av VW og Audi på bane, men det er litt morsomt når noen påstår at Audi er best, -hadde det bare ikke vært for- at bilene veier 1800 kg. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho. Kanskje ikke akkurat rette tråden for en diskusjon om hva som er best av VW og Audi på bane, men det er litt morsomt når noen påstår at Audi er best, -hadde det bare ikke vært for- at bilene veier 1800 kg. :P

 

Er de færreste Audiene som veier over 1800 kilo da, og de som gjør det pleier skjelden å bite fra seg noe særlig på bane ;) Dro fint ifra både den ene og andre golfen med en rimelig standard Audi 90q 20v ifjor, så mye kan det da ikke være å skryte av :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*ahem* jeg vil nå bare påpeke at jeg har ikke sagt at Audi er best, i tilfelle det er det som ble antatt med min kommentar. Det var nå heller mer at det ble påpekt av Frode at de spiser s-biler til frokost og lunsj, så skulle nå iallefall bilene få tung fordøyelse pga det var så mye å spise.

 

Hvis det var noe annet som var årsak til "hadde det bare ikke vært for at bilene veier 1800kg"-kommentaren, ignorer dette innlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audiene som veier 1800 kilo pleier skjelden å bite fra seg noe særlig på bane da ;)

 

Nuvel. Forhåpentligvis får jeg jo nå testet hvorvidt /det/ er tilfellet og om ikke altfor lenge. Helst ACR, tenker jeg. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kommer til å bli en av klassikerne i meningsløs krangling og synsing her inne :)

 

Jeg er klar : popcorn

 

Men så var det denne Topicen da.... VACN Treff 2008. Jeg tyder det dithen at VW Audi Club Norwegen sine treff i året 2008 skal diskuteres her: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nuvel. Forhåpentligvis får jeg jo nå testet hvorvidt /det/ er tilfellet og om ikke altfor lenge. Helst ACR, tenker jeg. :D

 

En S2 avant veier vel ikke så mye som 1800 kilo? Tenkter mest på S4 og S6 C4, evt typ44.. Har målt en S2 coupe med fører i til 1450 kilo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En S2 avant veier vel ikke så mye som 1800 kilo? Tenkter mest på S4 og S6 C4, evt typ44.. Har målt en S2 coupe med fører i til 1450 kilo.

 

Min vingler mellom 1750 og 1800 på den vekta rett utenfor mortensrud, og jeg hadde fått det for meg at den var sånn ca nøyaktig.

 

Hrm, for å være on topic igjen, så tror jeg muligens at første vålertreffet bare kommer til å være for å se på for min del, men ACR må nesten være bænkers uansett. Menmen, får se. Hadde vært kjekt å fått med seg så mye som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjipt. Men etter min erfaring fra våler ifjor med mer ordentlige folk og ikke helt rabalder som det er på gatebil så velger jeg Våler.Nå vet ikke jeg åssen det er på Bugrun men våler er en tradisjon nå fremover :) Mye morsommere og kunne pilse utover kveldene og faktisk kunne gå fra bilen sin uten at man kommer tilbake til en skrothaug. (Ja har opplevd det på gatebil). Dette blir nok kjempe morro. Men syntes at NBS kunne dratt igang treffet sitt. Var her engang når jeg var 16 år og øvelses kjørte med fettern min i en grønn blodstyla caravelle. Må si det var artig der nede også selv om det bare var utstilling og aktiviteter. Blir nok et knall treff-år i år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjipt. Men etter min erfaring fra våler ifjor med mer ordentlige folk og ikke helt rabalder som det er på gatebil så velger jeg Våler.Nå vet ikke jeg åssen det er på Bugrun men våler er en tradisjon nå fremover :) Mye morsommere og kunne pilse utover kveldene og faktisk kunne gå fra bilen sin uten at man kommer tilbake til en skrothaug. (Ja har opplevd det på gatebil). Dette blir nok kjempe morro. Men syntes at NBS kunne dratt igang treffet sitt. Var her engang når jeg var 16 år og øvelses kjørte med fettern min i en grønn blodstyla caravelle. Må si det var artig der nede også selv om det bare var utstilling og aktiviteter. Blir nok et knall treff-år i år :D

 

Vacn treff er utrolig mye mere organisert en "åpne" treff som gatebil uten tvil. Merketreff i generelt er roligere og mere kontrollert. det er også derfor jeg velger bort gatebil selv.

 

BugRun er likt som dette. effektivt treff politi selv om det gjennom hele helga er stor alkohol faktor på treffet så har jeg aldri vært redd for egen bil. (selv om det har vært 2-3 tilfeller med folk som har klart å ødelegge andre sine ting) Men dette har jo såklart blitt tatt hånd om og ingen har kommet ustraffet fra.

 

Savner også NBS sitt treff. selv om dette bare var et dagstreff så var det mye morro som dynamo kasting og rase en non-vag.

 

Er veldig kjedelig at treffene kræsjer som jeg tidligere har nevnt mitt misnøye med. Men er lite vi kan få gjort med det uansett. Skulle gjerne vært på begge treffene. og veldig mange jeg gjerne skulle dratt med meg over grensa. Man kan rett og slett ikke sammenligne et norskt treff og et internasjonalt ett. Med tid og stunder hadde det jo vært utrolig tøfft om vacn kan klare å jobbe seg opp til å invitere sverige, danmark, finland, tyskland, osv til treff i norge. samt tilrettelegge skikkelig for en interasjonal tøff helg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig kjedelig at treffene kræsjer som jeg tidligere har nevnt mitt misnøye med. Men er lite vi kan få gjort med det uansett. Skulle gjerne vært på begge treffene. og veldig mange jeg gjerne skulle dratt med meg over grensa. Man kan rett og slett ikke sammenligne et norskt treff og et internasjonalt ett. Med tid og stunder hadde det jo vært utrolig tøfft om vacn kan klare å jobbe seg opp til å invitere sverige, danmark, finland, tyskland, osv til treff i norge. samt tilrettelegge skikkelig for en interasjonal tøff helg :)

 

HELT enig. Hadde det blitt et scandinavisk VACN treff hadde dette blitt helt supert. Fan å mye folk og bra det kunne blitt. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det ikke nevnt for endel mnd siden om å prøve og arrangere ett treff på "ringen" ?

Er definitivt med på noe sånn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler på meg ass!!! noen som er int i å kjøre sammen fra oslo eventuelt? bare å si ifra:) send gjerne PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HELT enig. Hadde det blitt et scandinavisk VACN treff hadde dette blitt helt supert. Fan å mye folk og bra det kunne blitt. :D

 

Ja, men trengs diger plass... :)

Må liksom ha det som Gatebil sine(likt med området osv da...)

Men hadde vært moro! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men trengs diger plass... :)

Må liksom ha det som Gatebil sine(likt med området osv da...)

Men hadde vært moro! : smil :

 

Vet ikke om hva som er størst areale jeg, Våler, Rudskogen eller Mantorp?

 

Starte å planlegge tiidlig bare så er det sikkert mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tid og stunder hadde det jo vært utrolig tøfft om vacn kan klare å jobbe seg opp til å invitere sverige, danmark, finland, tyskland, osv til treff i norge. samt tilrettelegge skikkelig for en interasjonal tøff helg :)

 

Dette hadde sikkert vært fint som et utstillingstreff, men i forhold til banekjøringa er det vel mindre aktuelt. Kapasiteten på banen er jo sprengt allerede nå, og mer ventetid der trenger vi ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om hva som er størst areale jeg, Våler, Rudskogen eller Mantorp?

 

Starte å planlegge tiidlig bare så er det sikkert mulig :)

 

Mantorp har nok det største arealet. Men til et så stort treff hadde kansje en flyplass gjort seg: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok uten tvil Våler her ja.

Har ikke fri denne helga, men skal få det til om jeg så må legge meg ned på gulvet å gråte meg til det!:P

Skal endelig få prøve meg litt på bane for første gang:)

 

Er det åpent på "campen" fra fredag?

Tenker vi kommer ett par fra Drammen og blir værende over helga:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det åpent på "campen" fra fredag?

 

 

Det er planen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får ordnet meg fri til Våler. Det blir i så fall mitt aller første biltreff av noen form noensinne. Jeg er treffjomfru! Gatebil har jeg rett og slett ikke lyst på, men et treff i regi av klubben må jo bli bra. Hvordan er forresten mulighetene for å få prøve seg litt på bane for grønnskollinger som meg i konebil med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å vingle jeg og, noen må jo sette S-bilene på plass der oppe... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.