Anbefalte innlegg

Begynner å vingle jeg og, noen må jo sette S-bilene på plass der oppe... :P

 

Skal ta meg av det jeg H-con: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får ordnet meg fri til Våler. Det blir i så fall mitt aller første biltreff av noen form noensinne. Jeg er treffjomfru! Gatebil har jeg rett og slett ikke lyst på, men et treff i regi av klubben må jo bli bra. Hvordan er forresten mulighetene for å få prøve seg litt på bane for grønnskollinger som meg i konebil med

 

Alle kan kjøre her...: rock : kun vag biler da : haha :

Du trenger hjelm og så må bilen gå gjenom en tekn, skjekk (lys,belte,løse gjenstander osv)

 

Les mer på treffplanen på hovedsiden.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får ordnet meg fri til Våler. Det blir i så fall mitt aller første biltreff av noen form noensinne. Jeg er treffjomfru! Gatebil har jeg rett og slett ikke lyst på, men et treff i regi av klubben må jo bli bra. Hvordan er forresten mulighetene for å få prøve seg litt på bane for grønnskollinger som meg i konebil med

 

 

Det er ingen problem og kjøre på bane med den bilen for og si det slik, er jo en potent bil det i forhold til masse annet, Alle kan kjøre på bane har ikke noe og si med hester og alt det der. Er kjøring for og ha det gøy :D

Og det at du er "grønskolling" på feltet er vell lite problem da det bruker og være muligheter for og ha med instruktør også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at jeg har fri på fredagen og jeg : ja : Spørs om grillen blir fyra i 11-12 tia da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Da får jeg prøve å komme meg ut på asfalten i sommer da og ta noen strøkne linjer!

 

 

Og det at du er "grønskolling" på feltet er vell lite problem da det bruker og være muligheter for og ha med instruktør også :D

 

Rent kjøreteknisk tror jeg ikke jeg er så teit faktisk, men det er mange dyre biler ute på banen samtidig så et lite i kurs i flagg, regler for passering osv må nok til ja. Det er vel mulighet/krav for det også kanskje? Melder noen seg frivillig som instruerende passasjer? :o

 

Da må det vel bli Toyo T1R til nye felgene alikevel da, selv om det blør mer i pungen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall på våler!

ingen tvil

beste treff helgen noensinne jeg hadde der i fjord med UTROLIG mye bra folk ;)

selv uten bilen..

i år med bil håper jeg:D

får få med noen kjente på ett party telt på jordet å greier å år også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Da får jeg prøve å komme meg ut på asfalten i sommer da og ta noen strøkne linjer!

 

 

 

 

Rent kjøreteknisk tror jeg ikke jeg er så teit faktisk, men det er mange dyre biler ute på banen samtidig så et lite i kurs i flagg, regler for passering osv må nok til ja. Det er vel mulighet/krav for det også kanskje? Melder noen seg frivillig som instruerende passasjer? :o

 

Da må det vel bli Toyo T1R til nye felgene alikevel da, selv om det blør mer i pungen :D

 

Du på førermøte for å få kjøre og der gjennomgår man alt sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det blir en vålertur med ny Tiguan i år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du på førermøte for å få kjøre og der gjennomgår man alt sånn.

 

jeg var ikke på førermøte før jeg var på banen på skogen i fjord høst..

kom for sent. men fikk da kjøre?

 

men skulle absolut ha hatt dt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg får ordnet meg fri til Våler. Det blir i så fall mitt aller første biltreff av noen form noensinne. Jeg er treffjomfru! Gatebil har jeg rett og slett ikke lyst på, men et treff i regi av klubben må jo bli bra. Hvordan er forresten mulighetene for å få prøve seg litt på bane for grønnskollinger som meg i konebil med

 

Null problem å prøve seg på banen - det er å anbefale uansett biltype ! Du får nødvendig informasjon om praktiske regler etc på førermøtet og skulle du ønske det har du muligheten til å få med deg en av de profesjonelle instruktørene vi leier inn. Dette anbefales både for erfarne banesjåfører og de som aldri har vært på bane tidligere :)

 

Så ta turen ! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null problem å prøve seg på banen - det er å anbefale uansett biltype ! Du får nødvendig informasjon om praktiske regler etc på førermøtet og skulle du ønske det har du muligheten til å få med deg en av de profesjonelle instruktørene vi leier inn. Dette anbefales både for erfarne banesjåfører og de som aldri har vært på bane tidligere :)

 

Så ta turen ! : vinke :

Er det gratis med instruktør? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det gratis med instruktør? :)

 

Ja det er gratis, og sterkt anbefalt.

 

Husk å bytt bremseveske om man planlegger å kjøre på banen. dette er de strenge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å bytt bremseveske om man planlegger å kjøre på banen. dette er de strenge på.

 

Dette hadde jeg aldri kommet på selv :) Finnes det en liste med andre ting man må få gjort i god tid før? Rydde kupèen kan man gjøre like før såklart, men noen kontroller, og annet vedlikehold ala bremsevæske?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jeg aldri kommet på selv :) Finnes det en liste med andre ting man må få gjort i god tid før? Rydde kupèen kan man gjøre like før såklart, men noen kontroller, og annet vedlikehold ala bremsevæske?

 

Greit å rydde og feste alt som er og kan bli slengendes rundt.

Batteri er viktig sitter fast og anlegg.

Lufttrykk særlig etter å hatt noen runder, bremseklosser blir fort slitt og sikkert mer som jeg ikke kommer på. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og sikkert mer som jeg ikke kommer på. ;)

 

Kjekt å ha noen liter bensin på tanken også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for å fylle luft og drivstoff i området? Håper på fri og finvær :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for å fylle luft og drivstoff i området? Håper på fri og finvær :)

 

Bensinstasjon rett utenfor der, men luft blir det helst at man skal tappe ut...

Biltema har en sånn kjekk måler billig som er grei å ha i bilen så kan man enkelt tappe ut etterhvert som det trengs. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på våler, skal leke litt med disse tunge audiene:p

 

deal:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

deal:evil:

 

Hææ: klø : Har jeg forsnakka meg nå kanskje: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hææ: klø : Har jeg forsnakka meg nå kanskje: dum :

 

forsnakka nei? bare invitert til litt banekosing av oss tunge audier :touche::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forsnakka nei? bare invitert til litt banekosing av oss tunge audier :touche::P

 

Jaja, det skal iallefall bli gøy å kjøre om ikke annet, men fare for at kanskje dere har litt overdrevent flere hester enn meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å vingle jeg og, noen må jo sette S-bilene på plass der oppe... :P

 

Skal ta meg av det jeg H-con: smil :

 

Me too, Thomas!

Valget blir Våler pga kjøreavstand og fortsatt ukjent bil :D Gleder meg stort : rock :

 

Kanskje på tide noen starter en egen tråd om Våler-treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...tror neppe jeg skremmer vannet av noen tunge Audi'er med mine 100hk, men med et relativt greit understell skal jeg likevel ha det moro :P

 

Gry: Kan jo f.eks lage en tråd i lokallagsdelen om felles kjøring til Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.