Senterdeksel til bbs Lemans

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i?? Mangler 1 å det er utrolig irriterende som sikkert mange av dere vet : bh : Bestilte i Haugesund, men nå har de brukt 3-4 mnd`er å utallige purringer på det. Gidder ikke bruke mer tid på den sjappa : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i?? Mangler 1 å det er utrolig irriterende som sikkert mange av dere vet : bh : Bestilte i Haugesund, men nå har de brukt 3-4 mnd`er å utallige purringer på det. Gidder ikke bruke mer tid på den sjappa : mad :

 

Du kan høre med Autogrip

 

http://www.autogrip.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er hos saltvedt auto grip i haugesund jeg har bestillt fra før. Men kan jo sende en mail å se hva som skjer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autogrip har vel slutte å selge bbs etter konkursen pga mye dårligere betingelser og høyere priser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å velge den du har.... billig dollar er det også : smil :

link

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fremdeles ikke dukka opp noen bbs deksler her... noen som har? Kan skaffe? Har purra på autogrip flere ganger nå. Ny unnskyldning vær j.... gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fant på ebay i tyskland.. du har jo nr på innsiden av din.. så er det bare å leite igjennom de på ebay.. de fleste skriver bbs nummeret i annonsen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble oppringt av saltvedt autogrip i haugesund i dag... de 4 senterkoppene jeg bestilte for 10 mnd`er siden har dukka opp : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.