#1 Skrevet Januar 23, 2008 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i?? Mangler 1 å det er utrolig irriterende som sikkert mange av dere vet Bestilte i Haugesund, men nå har de brukt 3-4 mnd`er å utallige purringer på det. Gidder ikke bruke mer tid på den sjappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2008 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i?? Mangler 1 å det er utrolig irriterende som sikkert mange av dere vet Bestilte i Haugesund, men nå har de brukt 3-4 mnd`er å utallige purringer på det. Gidder ikke bruke mer tid på den sjappa Du kan høre med Autogrip http://www.autogrip.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2008 er hos saltvedt auto grip i haugesund jeg har bestillt fra før. Men kan jo sende en mail å se hva som skjer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2008 Autogrip har vel slutte å selge bbs etter konkursen pga mye dårligere betingelser og høyere priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2008 Her er det bare å velge den du har.... billig dollar er det også link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2008 har ingen av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2008 Du kan jo sende en mail til JustMatz. I tillegg til å lage skreddersydde matter, er de kjent i England for å skaffe deler til BBS. http://www.justmatz.co.uk/products_specials.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2008 Har fremdeles ikke dukka opp noen bbs deksler her... noen som har? Kan skaffe? Har purra på autogrip flere ganger nå. Ny unnskyldning vær j.... gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2008 jeg fant på ebay i tyskland.. du har jo nr på innsiden av din.. så er det bare å leite igjennom de på ebay.. de fleste skriver bbs nummeret i annonsen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2008 Ble oppringt av saltvedt autogrip i haugesund i dag... de 4 senterkoppene jeg bestilte for 10 mnd`er siden har dukka opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...