#1 Skrevet Januar 23, 2008 den har stoppet å gå.. noen som vet hva som kan være galt? verken den eller trippteller fungerer, men alt annet på instrumentpanelet funker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2008 velkommen i klubben, min funker heller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2008 Det er vel kanskje bare at det er et tannhjul i tripptelleren som har hoppet av, er veldig plaga med det ombord i båter.. At tannhjulene hopper av... Jeg hadde gjetta på det vertfall.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2008 Stemmer for denne, det skal ikke mye feilplassering av tannhjulene til baki der før telleren ikke går rundt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2008 må skru opp hele skiten da:).. jeg hater finmekanikk.. mer sleggemekaniker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...