#1 Skrevet Januar 23, 2008 Lurer på hvilke firmaer som driver med chipping her i distriktet og hvor di ligger. Hvis du har peiling på pris eller har anbefalinger/kritikk å komme med så mottas dette og med glede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2008 kvål auto i Sandnes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2008 kvål auto i Sandnes:) Å de gir VW-Audi klubb rabatt. Koster ca 7500.- før rabatt. Ellers er det Rune helleland i værdalen, BSR på Ganddal, og Stian Sele driver vel også med litt chipping på voll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2008 Jeg var i samme båt som deg, og tror jeg fant den beste løsningen. Se tråden min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=105078 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2008 Takk for kjappe svar må bare kjøpe meg ny bil snart da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2008 Har en S3 til salgs om du er intr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2008 pris å kilometer-stand på den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2008 Legger inn for marius http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1762442 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2008 Kan absolutt anbefale Stian Sele (SS Tuning),god service og bra produkt: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2008 Har en S3 til salgs om du er intr:) Fin kilometerstand men i det dyreste laget for meg lykke til med salget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2008 Så då blir Poloen og for dyre Hehe.. Eg har brukt Kvål Auto.. har brukt di på alle mine siste bila, men aldri våre fornøyde... Alltid noge gale.. enten fjusk, elle holle kje mål ang oppgitte hk itte chip + dai e håblause me å låva å lyga! (Visst du lese dette Terje så bør du ta d t deg ) Men itte litt om å men å LANGE tid har eg endelig fått i ett program som holle mål i Poloen! Bremste an sjå Håland Tuning t 177HK å 314NM på hjulå (ca200hk å 350nm på motor) Takket være Ben Stian itte an monterte boost control då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...