Bil fra klubben? (TT i grøfta)

Anbefalte innlegg

Og i dag hadde den jobb med å bøtelegge en stakkar her ved Nedenes ved Arendal.. Tragisk patruljebil, ødelegger humøret mitt : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i dag hadde den jobb med å bøtelegge en stakkar her ved Nedenes ved Arendal.. Tragisk patruljebil, ødelegger humøret mitt : bh :

Hvor mye kosta det da?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, heldigvis var det ikke meg denne gangen, ble stoppa på vei hjem fra Rudskogen, da ble det 7 høvdinger og en prikk :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker denne historien, ble brukt for å skremme oss når jeg var på langkjøringa med kjøreskolen.

Var noen jenter som ble revet med og spurte hvordan den hadde landa på taket...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne TTen står nå til hugging hos Bilomsetningen, så hvis noen ønsker/trenger deler fra den, så er det bare å ringe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i arendal å jobbe om dagen. Å gjett hva det første jeg møter! Det er den jævlene som står på et akselrasjonsfelt rett nord for arendal å venter. Takket være dette forumet tenkte jeg på denne mens jeg kjørt nedover!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det, godt det hjelper den veien da :P:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.