#26 Skrevet Januar 29, 2008 Og i dag hadde den jobb med å bøtelegge en stakkar her ved Nedenes ved Arendal.. Tragisk patruljebil, ødelegger humøret mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 30, 2008 Og i dag hadde den jobb med å bøtelegge en stakkar her ved Nedenes ved Arendal.. Tragisk patruljebil, ødelegger humøret mitt Hvor mye kosta det da?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 30, 2008 Hehe, heldigvis var det ikke meg denne gangen, ble stoppa på vei hjem fra Rudskogen, da ble det 7 høvdinger og en prikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 2, 2008 Husker denne historien, ble brukt for å skremme oss når jeg var på langkjøringa med kjøreskolen. Var noen jenter som ble revet med og spurte hvordan den hadde landa på taket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 5, 2008 Denne TTen står nå til hugging hos Bilomsetningen, så hvis noen ønsker/trenger deler fra den, så er det bare å ringe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 19, 2008 Er i arendal å jobbe om dagen. Å gjett hva det første jeg møter! Det er den jævlene som står på et akselrasjonsfelt rett nord for arendal å venter. Takket være dette forumet tenkte jeg på denne mens jeg kjørt nedover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 23, 2008 Se det, godt det hjelper den veien da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...