#1 Skrevet Januar 24, 2008 når tid blir møtet i februar da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2008 Vi har kjørt fast på at møte er første tordag i mnd så dermed er det 7. februar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2008 den er god, snakkes vel der da. tid blir vel 1830 eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2008 den er god, snakkes vel der da. tid blir vel 1830 eller? Og evt kor er det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2008 Tidspunkt har pleid å være 19.30 og den senere tid har møtested vært ved gamle bussterminalen på Solvang. Om det blir på Solvang også denne gang må nesten de som har kontakter der svare på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2008 Regner med at eg stille.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2008 komme nokk ein kjapp tur,skal på nattskift o,me må vel snart få banka igjennom om me ska få oss lokallags genser å sånt o på det møte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2008 Konge, då e eg hima på perm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2008 Kor er dette henne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2008 Kor er dette henne da? det er her vis denne linken virker: http://www.gulesider.no/kart/?ps=4&companies=&n=59.4209700639017&s=59.4169507135412&e=5.30149330803745&w=5.29036413166339&markX=245&markY=111&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2008 noen som har sånn verktøy til å ta ut bose concert spilleren? Min har gått i safe mode og jeg har ikke koden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2008 Jeg har slike pinner liggende i bilen. ( Hvis de er like min spiller da - flate rett rundt en halv cm breie ? ) Kan ta den ut på møtet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2008 ja kan stemme det. noen som vet hvordan jeg kan få tak i koden. (møller skal ha 1 times arbeid for å gi meg den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 5, 2008 Får nok ikke kommet på dette møtet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 5, 2008 Får nok ikke kommet på dette møtet. Svikar: haha : Klubbmøte går forran alt vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2008 Svikar: haha : Klubbmøte går forran alt vettu Er det noe trøst at eg va på Oslo lokallagsmøte på mandag ?? Er i Oslo på ubestemt tid serru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 6, 2008 Får nok ikke mulighet denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2008 Jeg får heller ikke muligheten denne gangen Snakket med Thomas, om gjerne han kunne ha fått nøklene av meg, men han kunne heller ikke komme. Så dere få som skal på møtet imorgen, må nesten ordne dere imellom hvor dere skal møtes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 6, 2008 hvor skal vi ta det da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 6, 2008 Jeg kommer nok, endelig på noe annet enn mopeden, og faktisk i VAG-bil Har ikke noen forslag til hvor vi kan være desverre. Ei heller noe info om gensrene, men jeg skal høre litt mer med han jeg hadde kontakt med tidligere ang. dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 7, 2008 Tjaaa: klø : hva med goe gamle Aksdal bil då,vist det hadde vært Ok for Tore då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 7, 2008 Hmm - dette blir seint å begynne å forandre sted. Vet om flere som ikke er innpå her ofte så de kommer til å møte på Solvang. Kan vi møtes der for så å kjøre videre en annen plass ? ( i så fall kan vi finne ut hvor vi skal der og da ) ( er porten opplåst Joakim ? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 7, 2008 Høres ut som en god plan det Geir, jeg stemmer hvertfall for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 7, 2008 Ja Geir, porten er opplåst, så det går jo an å gjøre det på den måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 7, 2008 Ja ja møter på solvang eg da å håpe på å se noen folk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...