#1 Skrevet Januar 24, 2008 Hei Fant ikke noe bedre sted å legge dette, men; Jeg låner for tiden en '95 Audi A6, og bilen er jo kjempebra den, men det er en slags film på innsiden av turen tror jeg (får den ikke bort med spylere + viskere) Noen forslag til ha som kan få dette bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2008 snakker du om skitt på innsiden av ruten? mange svar på det, men en generell vask, evt. sitrus rens og avispapir\tørkepapir\microfiber bruker å gjøre susen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2008 Må nok bare på og vaske rutene innvendig ja. husk at det er mye forurensing i lufta og det legger seg på ruta. Jeg bruker Jif Universal og det fungerer bra. Rene ruter er must. + at du hindrer duggen å legge seg på rutene hvis de er rene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2008 Er klar over problemet med at frontruten blir skitten på innsiden, men har funnet ut hva som er problemet; Det er ikkje på innsiden allikevel, det er noe som den ene viskeren (selvfølgelig på førersiden, der jeg trenger mest sikt ) Så jeg tror nesten jeg bare får skifte vindusvisker mens jeg fyller opp tanken og vasker bilen inn- og utvendig før jeg skal levere den tilbake Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...