Anbefalte innlegg

Hei kan noen fortelle meg hvordan den virker i systemet?Jeg har null peiling.Jeg ska ha det på minn men har ikke peiling hav den er goe for?: : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bilen minn stående i bergen på autosentrum ,skall ny turbo i den å nye dyser å nytt programvare

1696673-bilde2-_dsc6706.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wastegaten slipper eksosen forbi turboen når turboen lader maks i forhold til det den får lov til.

Med andre ord kan du til en viss grad justere maks turbotrykk ved å justere åpne/lukke mekanismen i wastegaten.

edit: tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok nå tok jeg den fine da kan jeg få styring inne på det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha på ekstern WG må du bytte eksosmanifold også da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har kjøpt komplett kit til den mener jeg å huske han sa

med turbo, manifold osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja jeg har kjøpt hele paken så det er ingen problem .Har alt som s\må til,har sendt delene til autosentrum i bergen så de tar sei av alt det,blir nye dyser å programvare ,den blir porta om med ny bensinpumpe som skall holle til 500hk.

1759710-bilde3-dsc00373.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye effekt skal du ta ut da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av hele settet som jeg kjøpte ,fikk også med helt ny inntercoler

1759710-bilde6-cafya5v7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg er ikke helt sikker for jeg kan ikke ta så møje ut av den føreløpi før jeg har tatt hele motoren ,det skall en venn av meg ta som er veldig dyktig i det han driver med ,han har jobbet for nilsen motor i mange år å de er utroligt dyktige med det de driver med.jeg tror han sa det ville bli ca 300 hk han ville ikke ta mer ut av den ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg er ikke helt sikker for jeg kan ikke ta så møje ut av den føreløpi før jeg har tatt hele motoren ,det skall en venn av meg ta som er veldig dyktig i det han driver med ,han har jobbet for nilsen motor i mange år å de er utroligt dyktige med det de driver med.jeg tror han sa det ville bli ca 300 hk han ville ikke ta mer ut av den ,

sååå mange kroner for 20-30hk mere enn den hadde nå? bra pengebruk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jo være 270-280 i den fra før så var ikke mye du tjente her nei..

er dt verdt dt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jo være 270-280 i den fra før så var ikke mye du tjente her nei..

er dt verdt dt?

Nå er vell ikke ditte dei endelige tallene heller vil jeg tro.

men man begynner i feil ende synest nå jeg når man først skal blåse så mye penger på dette.

du har det med å behandle denne bilen like fint som joachim :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vell ikke ditte dei endelige tallene heller vil jeg tro.

men man begynner i feil ende synest nå jeg når man først skal blåse så mye penger på dette.

du har det med å behandle denne bilen like fint som joachim :)

sant nok:)

men er vel komplett sett tror jeg;)

takk for dt:)

den blir nok godt tatt vare på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var ikke penger det største problemet her da det har jeg nok av så det går fint,har tapt masse penger på annen tritt så dette er bare små rusk,delene tar ti med posten ja ,dette står fast i en koneiner i fauske så det skall være framme på torsdag til autosentrum ,så må de ha en tid til å få satt dette på,men jeg er dritt lei å være uten bil nå,

1759710-bilde1-dsc00375.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skal montere det med en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja dette er nå kommet til bergen postkontor så de vill vell få det i morgen ,ja dette ska på med en gang ja,jeg har snakket med geir så skall han gi meg en pris på å få dette på siden alt er av så må dette på uansett ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:)

blir heftig

dukker opp på noen treff til sommeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skall prøve å få med meg en del treff håper jeg,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var delen kommet til autosentrum i bergen så får jeg se vor lang ti de vill ta for å fikse dette,jeg e så lei av å være uten bil nå at jeg spyr snart av alt som har med bil å gjøre snart offffff,den som venter på noe godt venter ikke forgjeves haaaaa haaaaa tooooookkkkk duuuuu annnn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off da fikk jeg vide det at dette kan jeg ikke bruke på minn bil så det var dritt det da.Men jeg venter på de skall bli ferdig men det ser ut som jeg må vente litt til.men jeg henter bilen med henger i neste uke viss den ikke blir ferdig til da.Advokaten minn har våre i kontakt med forbrukerkontoret så dette må en lide for å det har jeg ikke lust til viss det går ut over feil person.Håper det vill orne sei nå så jeg kan legge denne saken bak meg for godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte snakk på att dt var bare jalla dritt du hadde handlet?

blitt lurt altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han har desverre lurt meg så jeg kan si at han bløffa meg bra den kø.......den.Men heldi vis er ikke norge så stort så jeg har brødre over hele værden så dette tar jeg med knusende ro.Jeg får og si at det var siste gang jeg kjøper noe i det hele tatt på nettet .Sund for de som er seriøse da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.