Anbefalte innlegg

Har et STORT problem.. Kjøper jo ny Lmm en gang i måneden pga den ryker hele tiden.. : gråter :Er jo kansje pga eg har åpent filter + grenrør sånn at eg må la filtere stikke ned mot bakken (liten plass i motor rommet) Er det noen Her inne som kan HJELPE meg med en løsning.. HASTER.. Skal kjøpe nytt filter (stål fliter) Ellers vet eg ikke..: gråter : Mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter LMMen din fastmontert?

LMMer kan ryke rimelig hurtig hvis de henger løst i motorrommet i tillegg til at de sitter veldig nærme filteret (som du har plassert ned ved ac pumpa sikkert?) som kan gjøre filteret fort bløtt og da miste sin "rense funksjon", og da vil masse skit komme inn videre i systemet ditt og ødlegge LMM og i værstefall turbo osv osv.

Er det strengene som ryker eller er det elektronikken i LMM'en?

Ta en titt i tråden til Magnus Arvesen her og sjekk ut det finurlige beskyttelsesskjoldet han har laget for filteret mot vannsprut og skit fra hjulet.her!

Ps, ser du skriver du har annet grenrør, men hvis du har et noenlunde likt et OEM / SQ grenrør så kan du få plass til RS2 luftfilterbokse igjen, som også vil gi deg bedre luft enn et ubeskyttet konfilter

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke fast montert.. Skal ikke si den henger løst heller.. Filtere henger forann Oljekjøleren vist du skjønner... Får ikke plass til luftfilterboksen... Så eg vet ikke helt ka eg skal gjøre.. Blir ganske lei no..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre du mye turbotrykk? Hvis du kjøre for mye, vil du rive av trådene eller gjøre dem slakk. Hadde det problet på min en periode før æ fikk bygd om til større..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører ikke mye tykk.. kjører orginalt trykk no.. Lmm skal vel tåle 1.7- 1.8 vel ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt usikker. Har en ganske stor turbo på min(T04S 600hk+) Men når æ hadde ca 1.2 i trykk så reiv æ trådene.. Hvis ikkje kan d være at du får fullt av skit på trådene eller at den ligger laus og slår imot noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.