#1 Skrevet September 17, 2004 Har trøbbel med min 10V TQ og i den forbindelse lurer jeg litt på dette med henting av feilkoder som leses av ved å telle blink på "check engine" lampa. Finnes det noen oversikt over de forskjellige kodene? Fant bare på nyere 20V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2004 Står alt sammen inkl. masse gode tekniske tips på http://www.sjmautotechnik.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2004 SUPERT!! Akkurat en sånn side jeg var på jakt etter. Greit å sjekke disse, men sansynlivis er bytte av tenningshjerne ikke å komme fra, men det er lov å håpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2004 Takket være gode tips om hvor jeg skulle finne feilkoder er bilen nå oppe å går etter bytte av giveren i fordeleren!! Var altså ikke "hjernedød"!!! Hurra!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...