#1 Skrevet Januar 24, 2008 Noen som vet om noen som glassblåser her i området? Har 4 felger jeg skulle ha blåst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg kan ordne glassblåsing til deg visst du får fiksa oss noe sandblåsing på litt forskjellige deler Store felger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg kan ordne glassblåsing til deg visst du får fiksa oss noe sandblåsing på litt forskjellige deler Store felger da? er 15x7" felger, hva mener du med "fikse sandblåsing" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2008 er 15x7" felger, hva mener du med "fikse sandblåsing" ? Okey...skal nok gå det.. Men hadde ikke du bekjente som sanblåste deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2008 Okey...skal nok gå det..Men hadde ikke du bekjente som sanblåste deler? nja, bekjent og bekjent, kjenner folk som syrebader og galvaniserer da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2008 nja, bekjent og bekjent, kjenner folk som syrebader og galvaniserer da:) Okey.. Har to traverser til en S2 som trenger seg en shine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...