#1 Skrevet Januar 24, 2008 Heisann, har trøbbel med og få bilen i 1 og 2 gir. skjedde helt plutselig når jeg kjørte nede i Gjøvik sentrum, ikke noe forvarsel.. noen som har hatt samme problem? innbiller meg at det kan være noen stag som har flytt seg eller noe, men er kanskje noen her som vet det bedre enn meg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2008 synk ringer eller muligens overføringen som fjusker litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2008 Om det ikke har vært noe problem før og heller ingen ulyder, tror jeg nok du kan slippe unna med å få stilt inn giroverføringer på nytt. Høres ut som om noe har løsnet og ujustert seg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2008 synkroner mest sansynlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2008 har ikke vært noe problem før, får på en måte lurt den i 1 og 2 hvis jeg setter den mot revers. skal se på det i helga, håper det ikke er noe dyre saker, har ikke tatt med det i budsjettet mitt for å si det sånn:p nettop oppdaget en bulk i høyre framskjerm også, ser ut som noen har rygget inn i meg med et hengefeste: bh : veldig artig når jeg nettop har lakkert opp igjen fangere og framskjermer: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2008 Kan være olja også. Har opplevd samme problem med trøblete 1. og 2. gir på 02 passaten min. Jeg bytta olje og den ble fin å få i gir etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2008 Kan være olja også.Har opplevd samme problem med trøblete 1. og 2. gir på 02 passaten min. Jeg bytta olje og den ble fin å få i gir etterpå. okei, hadde kanskje ikke vært dumt å prøve det først:) kan være at den er dårlig, sikkert ikke blitt skifta på en stund: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2008 Min var gått 150k ved oljebytte. Hadde aldri vært bytta da. Det skal ifølge vag ikke byttes olje på girkasse/drivverk. Noe som er helt banalt spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2008 Min var gått 150k ved oljebytte. Hadde aldri vært bytta da.Det skal ifølge vag ikke byttes olje på girkasse/drivverk. Noe som er helt banalt spør du meg. okei, min har gått 130 nå, så har sikkert aldri blitt bytta, det hørtes snodig ut, fleste biler trenger det en eller annen gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...