#1 Skrevet September 17, 2004 Stats: Engine: JDM Nissan SR20DET 4 Cylinder 1998cc Displacement Turbocharged and Intercooled Modifications Nissan Sentra SE-R FWD Transmission with Viscous LSD G.E.T. Custom Engine and Transmission Mounts G.E.T Custom Downpipe G.E.T Custom Intake using a HKS Super Mega Flow Filter. Custom VW/Nissan Hybrid Axels. Turbo XS RFL BOV Nissan GTiR Intercooler underhood mount with 2.5 Inch Plumbing and custom ducting. APEX'i SAFC 3" Downpipe, 3" Custom Exhaust Piping JDM NA S13 HKS Hiper Muffler SPEC Stage III Clutch Kit Chassis: Volkswagen Rabbit Mk 1 Front Engine-Front Wheel Drive Front Wheel Disc Brakes, Rear Drum Brakes 5 Speed Manual Transmission Modifications VW Mk II Steering Knuckles and Spindles. 90-92 VW Round Light Front Grille Conversion Tokico Illumina Adjustable Struts Neuspeed Adjustable Perch Coilover Springs Unidentified Front and Rear Sway Bar Upgrades Neuspeed Front Strut Bar. Unidentified Lower Front Brace and Rear Strut Bar. Unidentified Adjustable Camber Plates. G.E.T Custom Adjustable Tie Rod Ends Momo Lakes Driver's Seat. Momo 4-Point Harness, Steering Wheel and Phantom Shift Knob. Gutted Interior. found here: http://www.epikmotorsports.com....html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2004 Står ikke helt i stil med hva jeg egentlig synes ...men de skal ha for prosjektet da, så ut som det var gjort endel ting for å få det til å passe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2004 Sikkert bra med gamp i den der. Men vil den intercooleren der få nok luft når den ligg slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2004 Stusset på det samme selv, kan vel ikke være optimal plassering når det ikke er no særlig lufting på oversiden av panseret. Skulle tro det manglet en liten "scoop" der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2004 Whats the f***** point, hadde vel vært bedre med VW motor i en Nissan vel? ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2004 Hum, kanskje de prøver å lage en VW uten motorproblemer? ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2004 eller en Nissan med stil og eleganse...og ikke minst sjel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland eller en Nissan med stil og eleganse...og ikke minst sjel Tror heller på dette ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland eller en Nissan med stil og eleganse...og ikke minst sjel Her er en Nissan med stil, eleganse og sjel! (Link hvis bildet ikke funker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Sikkert bra med gamp i den der. Men vil den intercooleren der få nok luft når den ligg slik? Den plasseringen der tilnærmet lik orginal plassering på golf 2 med diesel eller G60 med A/c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...