Anbefalte innlegg

Hei! Eg ha tenkt lenge på å få montert ein turbotryksmåler, ein oljetrykksmåler (og eit eller anna rart:P) i B-stolpen på bilen. Men korleis gjer man det? for eksempel turbotryksmålaren, kor skal den monterast? eller vil folk anbefale verksted?

Evt veit noken kor man får tak i disse målerane so blir svarte når man skrur av bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Eg ha tenkt lenge på å få montert ein turbotryksmåler, ein oljetrykksmåler (og eit eller anna rart:P) i B-stolpen på bilen. Men korleis gjer man det? for eksempel turbotryksmålaren, kor skal den monterast? eller vil folk anbefale verksted?

Evt veit noken kor man får tak i disse målerane so blir svarte når man skrur av bilen?

selges billig på biltema.. uten biltema merker på.. helt kurant målere..

Kjøpte selv de på bilextra fra auto gauges.. Blir like irritert hver gang auto gauge logoen lyser opp når jeg starter.. Og de betalte jeg mer for... skulle kjøpt biltema: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja. hmmm.. kanskje eg gjor galt i å kjøpe dei då? eg veit ikkje, det ser eg isofall etter ei stund.

Kor masse koster dei på biltema?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg likte også biltema sine nye bedre enn autogauge sine. har en mistanke om att innmaten ikke er så veldig forskjellig heller i grunn :P

irriterte meg over sølvfarga ring rundt men dem skal jeg lakke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE KJØP BILTEMA SIN NYE TURBOTRYKKSMÅLER. Jeg har nå hatt to sånne i min bil, og de er lika drit begge to. Skal være enige i at de er tøffere enn autogauge sin, men den er da bare 35 kroner dyrere. Biltema sine hadde en tendens til å vise 2,5 bar når bilen kun gav 1 bar... Begge de jeg hadde var ekstremt ustabile. Viste forskjellig topp nesten hver gang jeg gav gass... Så hvis du vil ha en som funker, så kjøp noe annet en biltema. Autogauge selges på bilxtra for 339 kroner! ;)http://www.bilxtra.no/?ItemId=3487

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nå gått for VDO måler jeg da.. selv om de riktig nok ikke blir sorte i glasset, De viser ihvertfall riktig trykk!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nå gått for VDO måler jeg da.. selv om de riktig nok ikke blir sorte i glasset, De viser ihvertfall riktig trykk!!

Enig. Har en Auto Gauge i A6en, den viser -1,1 ved motorbrems. Skeptisk. Har VDO i S2'n, stoler mer på den, kommer nok en VDO i A6en også. Synes det er litt viktig at turbotrykketmåling er korrekt, kjedelig hvis man lader på grensen til det motoren tåler og ladetrykksmåler viser for lite.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.