#1 Skrevet Januar 25, 2008 Dette kunne ikke vært noe morsomt! http://hullumaja.com/?pg=main&t=1&c=7&i=61528 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 hehe god den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 Øpp in di æss of timo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 HAHA!" så bra: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2008 Haha - lo høyt der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2008 den siste håndbevegelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2008 Denne må jeg se når jeg komme hjem i kveld, har ikke lyd her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2008 vi burde nesten hatt. work safe eller ikke på slike ting. Tror folk glana ganske rart på meg når jeg bryter ut i latterkrampe her. upp in tha asshål of timå.. og så med den fisting bevegelsen. loool 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2008 Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2008 Husker den rally runden der. Rimelig morsomt. Tror han fortsatte dagen etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2008 hahaha: oops : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2008 Haha, fantastisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 10, 2008 Denne er så hysterisk! linken over funker ikke lenger, men her er den på youtube LOL, jeg ler ass!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2008 aah hater når det skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=9qJDDaYQCIM&NR=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 11, 2008 Haha! Så sinnsykt herlig den siste bevegelsen med hånda, fine mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 16, 2008 Såg den hendelsen på tv, var en metallbit han fikk i ræva. Sikkert lite behagelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 8, 2008 HEHE...Sjef :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 11, 2008 haha, den bevegelsen med armen og det ansiktsuttrykket da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 10, 2008 Bumper denne! Ler like godt hver gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 10, 2008 Artig sak, husker jeg så det på tv, ikke like deilig i praksis tenker jeg. En god del av disse rallyførerne har et litt pussig ordvalg når de er stressa/oppjaget, og det skjer jo innimellom. Husker jeg så Carlos gikk bananas for noen år siden. Flere hissige finner både i rallly og endel hissige i rallycross. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 10, 2008 upp in tha asshål of timå.. og så med den fisting bevegelsen. loool Hahaha, hysterisk morsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 13, 2008 Hehe... Dritbra !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...