#1 Skrevet September 17, 2004 dekker vel det meste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2004 Slike compomotive eikefelger felger har jeg fått tak i. Fulgte med som vinterfelger til min andre polo. Ikke i sitt ess, men med litt sliping er de så gode som nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2004 Disse hadde blitt litt heftige som helpolerte tror jeg. Veldig spesielle felger må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Sandberg Disse hadde blitt litt heftige som helpolerte tror jeg. Veldig spesielle felger må jeg si Tøffe felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Sandberg Disse hadde blitt litt heftige som helpolerte tror jeg. Veldig spesielle felger må jeg si Her ser du hvordan de blir i krom: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Lars Christoffer Krokeide Tøffe felger! Det var det jeg visste!!! Konge hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Her ser du hvordan de blir i krom: haha : Du ække go´ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Her ser du hvordan de blir i krom: haha : hehe..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2004 hehe falt ikke helt for den felg designen der nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen hehe falt ikke helt for den felg designen der nei... Synes de var råe, jeg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Her ser du hvordan de blir i krom: haha : He he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Her ser du hvordan de blir i krom: haha : En ting er sikkert. Mange gale folk her inne. Mange gode komentarer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen En ting er sikkert. Mange gale folk her inne. Mange gode komentarer. Men så er ikke Terje helt nagla heller da! Eller hur, Terje??? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2004 Joda, er nok nagla, de har bare brukt litt lange nagler: brick : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Joda, er nok nagla, de har bare brukt litt lange nagler: brick : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...