#1 Skrevet Januar 25, 2008 : vinke :Nå har vi brukt utallige mange kvelder på å lete etter felger til min samboer sin nye bil. Han har kjøpt seg nye A4 B8,sedan i issølv. Vi får bilen i slutten av April, og i den samenhengen har det vært greit å fått tak i felger. Men finner ingen ting som faller i smak,bilen skal se stilrein ut og det skal være 10*20" minimum:). Så gutter/jenter er det noen av dere som har et godt forslag til felger? sleng ut bilde her så vi får se:) Er på utkikk etter noen enten med brukbar kant,eller felger med eiker som går helt ut i kanten:) Alle forslag taes i mot med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 Hmmm, her har du jo noken heftige, "RS4 II" med kant... Usikker på dimensjon og produsent.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 dem var faktisk litt stilig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 Sjekk HER så finner du litt utvalg av litt ekstra fete felger. NB! ikke budsjettpris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2008 : vinke :Nå har vi brukt utallige mange kvelder på å lete etter felger til min samboer sin nye bil. Han har kjøpt seg nye A4 B8,sedan i issølv. Vi får bilen i slutten av April, og i den samenhengen har det vært greit å fått tak i felger. Men finner ingen ting som faller i smak,bilen skal se stilrein ut og det skal være 10*20" minimum:). Så gutter/jenter er det noen av dere som har et godt forslag til felger? sleng ut bilde her så vi får se:) Er på utkikk etter noen enten med brukbar kant,eller felger med eiker som går helt ut i kanten:) Alle forslag taes i mot med takk:) Nå hadde jeg vært likk forsiktig med å bestemme meg for 10x20 felger 1/2 år før jeg fikk bilen, tror ikke det er plass til dette foran på A4 fordi den ikke har så lavt offset originalt som A5. Men mulig det går, er bare lit skeptisk Ellers antar jeg det er 235/30 eller 275/25 20 som er mest riktig dekkdim på A4 B8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2008 halt år,skal vi se februar,mars,april. max tre mnd. er ikke noe problem,bilen har kommet.står som utsillingsbil på møller nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2008 altså det vart feil,det jeg mente,var at jeg skal ikke påstå at det går nei;) men bilen har kommet,så det jeg mente er at vi kan skjekke det,slik at det ikke blir noen bommert av det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2008 Har ennå ikke sett en Audi med Volk Racing felger. Digger disse felgene her bl.a: Volk Racing GT-C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2008 Tror også at det blir meget trangt om plassen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...