#1 Skrevet Januar 25, 2008 Hei alle sammen, da er det vel på tide med nytt møte til Søndag.....? Kl.18.00 på Peppes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 Hei alle sammen, da er det vel på tide med nytt møte til Søndag.....?Kl.18.00 på Peppes? Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 Det er flott. Tenkte vi skulle prate litt om vag com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 Det er flott.Tenkte vi skulle prate litt om vag com. Og så har jeg et par aktuelle ting angående Sommertreff å dele med folket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2008 Skulle gjerne vært med og fortalt litt om vintertreffet 15-17 feb. Har kommet mye nytt der bare de siste par dagene, men dere kan vel nevne for de som dukker opp på møtet at vi nå har en bane på 5 Km (!!!), og isforholdene er de beste noen gang Jeg kan desverre ikke møte selv pga at jeg må i bursdag til svigers på Mo i helga (og så skal jeg kjøre på isbane på røssvoll da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2008 Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2008 Hepp hepp, jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2008 jeg kommer jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2008 Hmm.. Var det møte på Peppes igår? Isåfall gikk det helt i glemmeboka for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2008 Hmm.. Var det møte på Peppes igår? Isåfall gikk det helt i glemmeboka for min del.. Det var det, men vi hadde om diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2008 Det var det, men vi hadde om diagnose. Ja, jeg så det i den andre tråden.. JEG hadde helt glemt av datoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2008 Møte på søndag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...