#1 Skrevet Januar 25, 2008 hva er egentlig forskjellen her? søkte litt etter en tråd hvor jeg mener å ha sett det, men uten hell... mener det var snakk om at hylsa i bunn bak er for brei ihvertfall, men kan noen si noe konkret? årsaken til problemstillinga er basert på utvalget til G2 kontra G1.... takk for svar! thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 At det er ulik dim. på innfestingshylsa bak er nytt for meg, men så har jeg ikke all verden innsikt i G2-verdenen. Foran veit jeg at det er ulik størrelse på festekloa til fjærbeinet, slik at denne ikke passer til innfestinga på hjullagerhuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 At det er ulik dim. på innfestingshylsa bak er nytt for meg, men så har jeg ikke all verden innsikt i G2-verdenen. Foran veit jeg at det er ulik størrelse på festekloa til fjærbeinet, slik at denne ikke passer til innfestinga på hjullagerhuset. er festekloa større? om så er tilfelle er det jo håp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 Nå spør du godt;). Har fått helt blackout nå, så for å være ærlig husker jeg det faktisk ikke. Om jeg skal tippe så er åpninga til kloa på G2 større. Mener nemlig å huske at RA måtte slipe av G2 hjullagerhuset for å få festa Einser-gewinde fornan på GTO'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2008 i så fall vil det være en smal sak å jukse til! om da innfestinga i toppen er identisk, blir det et hav å velge i kontra den pytten med understell det finnes til einzer, spesielt på bruktmarkedet...takk Mr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2008 vil nesten påstå at utvalget er minst like bra som golf 2 jeg da men.. iansett, bak passer det, men foran så blir det for stor glippe.. jeg har mk2 forstilling med mk1 fjørbein, og da måtte jeg slipe ned 4-5mm gods på spindlene.. jeg skal dog bytte til mk2 fjørbein både foran og bak pga vektgrensene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2008 vil nesten påstå at utvalget er minst like bra som golf 2 jeg da men.. iansett, bak passer det, men foran så blir det for stor glippe.. jeg har mk2 forstilling med mk1 fjørbein, og da måtte jeg slipe ned 4-5mm gods på spindlene.. jeg skal dog bytte til mk2 fjørbein både foran og bak pga vektgrensene.. ikke brukt (her til lands)! men nytt er det nok ikke rare forskjellen... man ender vel opp i bukta, men det er greit å vite hvilke muligheter man har om noe dukker opp lenge igjen til 1 juni...heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2008 men hva er du ute etter? billige? eller bra understell? for tror jeg heller ville rådet deg til å evnt spare til de du vil ha, så slipper du unna mods og tilpasninger samt at det blir bruksgodkjent til nettopp din bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2008 jeg vil ha i pose og sekk! og ettersom det er "umulig" blir det et kompromiss... hvor bra (dårlig) presterer faktisk et supersport-gewinde på bane kontra 15000,- gewinde?! komfort er ikke et issue, hardhetsjustering - trenger man virkelig det? poenget er ikke å jage hundredeler på rudskogen, men jeg vil gjerne klare å henge på det som er av einsere i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2008 tror mye av det siste vil avhenge av bilens ytelser motormessig og din kjøreerfaring så litt hipssomhaps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2008 har man 80 km/t i en sving og det ikke er mulig å ha mer skal ikke jeg gå i sandfella mens andre ligger på "kurbsen" (eller hva det nå heter) om det forklarer tankegangen litt bedre selvfølgelig skal jeg ikke henge på gutta med 3-4 ganger så mye gamp, men bilen skal ha et godt nok understell som utgangspunkt! derfor den andre tråden min rundt avstivninger etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2008 Det er som natt og dag, det kan jeg forsikre deg om! Legg 10-15k på bordet for et brukt understell fra en Berg-cup bil. 100hk+ og golfen gruser det meste på skogen og våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...