Få av ratt i 2000 Mod audi TT?

Anbefalte innlegg

Rattet i min TT er feil satt på eller noe da dt ikke er rett når bilen ruller rett..

dette er EKSTREMT irriterende så vil gjerne gjøre noe med dt!

men hvordan får jeg dt av?

vet jeg må ta av batteriet med tanke på airbag? men så hva?

prøvde på et ratt i gamle bilen å da knakk jeg festene til "tuta" der liksom

Takk for tips

Mvh Joachim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok heller justert feil i forstilling. Hvis rattet ikke blir låst ordentlig fast på rett plass under kontroll/justering av forstilling kan det bli stående skjevt selv om du kjører rett frem.

Eventuelt har forstillingen din kommet ut av stilling, eller er begynt å bli slakk i.

Få dette kontrollert.

Transporteren jeg kjører som firmabil har "skjevt" ratt, men er rett justert på vinkler allikevel.

Må nok ta ny forstillingskontroll for å få dette helt rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må nok justere det på forstillingen. Sist jeg skjekket måtte det spesialverktøy til for å ta av rattet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok heller justert feil i forstilling. Hvis rattet ikke blir låst ordentlig fast på rett plass under kontroll/justering av forstilling kan det bli stående skjevt selv om du kjører rett frem.

Eventuelt har forstillingen din kommet ut av stilling, eller er begynt å bli slakk i.

Få dette kontrollert.

Transporteren jeg kjører som firmabil har "skjevt" ratt, men er rett justert på vinkler allikevel.

Må nok ta ny forstillingskontroll for å få dette helt rett.

Okey, svinger innom møller å hører på pris etterpå

du må nok justere det på forstillingen. Sist jeg skjekket måtte det spesialverktøy til for å ta av rattet.

aha, vet bla kamran i klubben har byttet ratt i sin TT å mange andre har gjort dt i a4 osv så trodde ikke dt var store jobben;)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.