#1 Skrevet Januar 25, 2008 Det er så inne i hampen bløtt her utenfor jobben at jeg ikke makter å ta med meg skyvelæret for å måle. Trenger dim på røret før bakre potte (skal bytte ut den kanonen jeg har) Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 Det er så inne i hampen bløtt her utenfor jobben at jeg ikke makter å ta med meg skyvelæret for å måle. Trenger dim på røret før bakre potte (skal bytte ut den kanonen jeg har) Anyone? Skal ikke garantere, men mener det er 1.75 tommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 Skal ikke garantere, men mener det er 1.75 tommer Takker. Men om ingen vet så må jeg vel krype lell da Gidder ikke kjøpe feil rør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2008 Da har jeg målt. Så om noen skulle lure i frammtiden, her er resultatet. 2,2 Tommer utvendig ved innfesting til bakre potte. Det vil vel si 2" anlegg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...