#1 Skrevet Januar 25, 2008 Skal handle 205/40-17 til Polo'en. Noen som har noen anbefalinger på dekk? Har Toyo Proxses T1R på A4'en og er veldig fornøyd med de. Har ellers vurdert Pirelli P7000 og PZero Nero. Bilen brukes hver dag, samt noen runder på Våler. Bor i Bergen, så må ha greie våt egenskaper. Noen synspunkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 Vil helt klart anbefale Pirelli PZero Nero av de du lister opp her. Har selv kjørt to sesonger på de, vel og merke i en annen dimensjon, og min erfaring er at det er et meget godt dekk på både vått og tørt føre. Har også tidligere kjørt på Toyo T1S som er forgjengeren til T1R. Dette var bra på vått føre, men jeg synes det ble fort slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 Jeg har 205/40-17 i toyo.. Fungert bra både vått og tørt men får jo sikkert bedre dekk uten at jeg skal si det var dårlig for det er verdt penga mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 Michelin Pilot Sport II er det råeste jeg har hatt på vått føre (og tørt føre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2008 Vredestein Sessanta kommer i ny dimensjon som er veldig nære nå i sommer.. 215/40-17 Noe av det beste som er å få på vått føre, samt lite støy ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2008 215 blir for stort. Er ikke sånn at hovedfokuset er på våtegenskapene. Lurer på om jeg ikke skal prøve PZero Nero. Koster jo under 1000,- pr stk hos dekkonline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2008 Hmm... Nå står det mellom to dekk. PIRELLI P ZERO NERO 205/40 ZR17 84W XL Pris: 914,20 NOK pr stk Test TOYO PROXES T1-R 205/40 ZR17 84W RFD Pris: 890,30 NOK pr stk Test Prisfoskjellen er på 100,- så den er irrellevant. Toyo har jeg på A4'en og er egentlig veldig fornøyd med de, men Pirelli'ene får mye skryt også... Hjelp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2008 Hadde gått for Pirelli, knalldekk. Har prøvd dem selv, ikke i den dimensjonen dog. Støyer vesentlig mindre enn PZero Rosso. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2008 Bestiller i dag. Heller mot Pirelli her nå altså.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2008 Hadde gått for Pirelli, knalldekk. Har prøvd dem selv, ikke i den dimensjonen dog.Støyer vesentlig mindre enn PZero Rosso. ??? Pirelli PZero Rosso støyer mindre enn Pirelli PZero Rosso? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2008 ??? Pirelli PZero Rosso støyer mindre enn Pirelli PZero Rosso? PIRELLI P ZERO NERO 205/40 ZR17 84W XL Pris: 914,20 NOK pr stk Test 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...